Jaana Seppälä

Olen aloittanut Keski-Suomen kauppakamarissa vuonna 2007. Tänä aikana olen saanut olla mukana hyvin erilaissa tehtävissä. Aloitin työni markkinointisuunnittelijana ja olin käynnistämässä mm. Keski-Suomen ensimmäistä HHJ-kurssia. Vuonna 2010 tehtävänkuvani muuttui koulutus- ja palvelupäällikön työhön ja myöhemmin nykyiseen yhteyspäällikön tehtävään. Yhteyspäällikön työ on pitänyt sisällään jäsenpalvelujen lisäksi paljon kauppakamarin sisäisen ja ulkoisen viestinnän kehittämästä koulutusmateriaalien yhdenmukaistamisesta, jäsenviestinnän ja sosiaalisen median toteuttamiseen. Vuodesta 2015 alkaen olen ollut päätoimisesti Suomen suurimman yritysten kasvun sparrauskilpailun Kasvu Openin operatiivinen johtaja. Vapaa-aika kolmen lapsen äitinä on vauhdikasta. Liikunnallisten harrastusten lisäksi toimin ryhmäliikunta- ja saunayogaohjaajana. Rentoudun marjametsässä, puutarhatöissä ja saunan lauteilla.

Jaana Seppälä

yhteyspäällikkövanhempainvapaalla 11.4.2016 alkaen