Kauppakamarin Aamukahvit Saranen Consultingin kanssa

.mnb,mb

--

Tervetuloa Kauppakamarin Aamukahveille tutustumaan ja vaihtamaan kuulumisia kauppakamarin sekä jäsenyritystemme edustajien kanssa. Tällä kertaa tilaisuus järjestetään yhdessä Saranen Consultingin kanssa.​​​​​​​

Aika: keskiviikko 5.4. klo 9.00-10.30

Paikka: Hotelli Verso (Kauppakatu 35)

--

Kauppakamari tarjoaa jäsenistölleen monenlaisia mahdollisuuksia verkostoitua ja luoda uusia kontakteja.

Näillä Aamukahveilla Saranen Consulting kertoo meille muutosturvalakiuudistuksesta, joka astui voimaan tammikuun alussa. Muutosturvauudistuksen tavoitteena on parantaa yli 55-vuotiaiden työmarkkina-asemaa sekä mahdollistaa irtisanotulle henkilölle nopea palaaminen työelämään irtisanomisen jälkeen. Mitä kaikkea tämä tarkoittaa?

klo 9.00​ Tilaisuus alkaa

• Aamukahvi ja vapaata keskustelua​

• Keski-Suomen kauppakamarin terveiset

• Tervetulopuhe: Työmarkkinan kehitys 2023

• Asiantuntijapuheenvuoro: Miten muutosturvamaksut muuttuvat 2023?

• Asiantuntijapuheenvuoro: Mitä yritysten tulee ymmärtää uudesta muutosturvasta?

klo 10.30 Tilaisuus päättyy

​​​​​​​Ilmoittautuminen
Tilaisuus on maksuton, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen tilavarauksen ja tarjoilujen vuoksi. Ilmoittauduthan viimeistään pe 31.3.

,nvmv

Lämpimästi tervetuloa!