Kauppakamarin jäsenten bisnestreffit -
​Tervetuloa verkostoitumaan!

​Yksi tärkeimmistä jäseneduistamme yrityksille on mahdollisuus verkostoitumiseen.
Keskiviikkona 10.4.2019 järjestämme kauppakamarimme jäsenille bisnestreffit, jossa yritykset pääsevät laajentamaan kontaktiverkostoaan sekä tapaamaan muita keskisuomalaisia yrittäjiä ja yritysten edustajia eri toimialoilta.

​​​​​​​Verkostoitumistilaisuus on aina mahdollisuus löytää uusia asiakkaita, kontakteja ja yhteistyökumppanuuksia!

​​​​​​​BISNESTREFFIEN OHJELMA

8.30-9.00 Aamupala
9.00 Tilaisuus alkaa
- Kauppakamarin jäsenyys kannattaa,
​Keski-Suomen kauppakamarin toimitusjohtaja Ari Hiltunen
- Liikunta- ja Hyvinvointikeskus BUUGI, yrittäjä ja keskusjohtaja Teemu Manninen.
- Luo uusia kontakteja - Business speed dating

Tilaisuuden lopussa on mahdollisuus tutustua BUUGI Liikunta- ja Hyvinvointikeskukseen.

Tilaisuus on kauppakamarin jäsenille maksuton, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen.

Lämpimästi tervetuloa verkostoitumaan!

Lisätietoja:
​​​​​​​Merja Honkanen
merja.honkanen@kskauppakamari.fi

10.04.2019 08:30 - 11:00

Tervetuloa mukaan kauppakamarin jäsenten bisnestreffeillejossa pääset tapaamaan muita keskisuomalaisia yrittäjiä ja yritysten edustajia eri toimialoilta sekä laajentamaan kontaktiverkostoasi.

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

BUUGI Liikunta- ja Hyvinvointikeskus