Myyntivalmiiden B2B -liidien tuottaminen verkossa

Myyntivalmiiden B2B -liidien tuottaminen verkossa -koulutuksessa opit kuinka rakennat liiketoiminnallesi tuloksekkaan mallin inbound-markkinoinnin, kohdistetun mainonnan sekä yrityksesi tuotteiden löytymisen varmistamisen kautta kohti myyntivalmiiden liidien tunnistamista ja keräämistä verkosta.

Myyntivalmiiden B2B-liidien tuottaminen verkossa

Myynti ja markkinointi on muuttunut rajua vauhtia B2B-liiketoiminnan saralla. Elämme nykyään ostajan aikakautta. Aiemmin myyjä ja myyntiorganisaatio pystyivät vahvasti hallitsemaan asiakkaan ostoprosessia, mutta nykyään perinteisillä myynnin ja markkinoinnin keinoilla suuri osa asiakkaan ostoprosessista jää kokonaan myyntiorganisaation ulottumiin. Myyntijohtajan sekä markkinoijien onkin tärkeä huomioida tämä muutos. Koulutuksessa opit B2B-markkinoinnin toimivat nykyaikaiset keinot, joilla pystytään tuottamaan lämpimämpiä liidejä myynnille.

Myynnin haasteita, joihin koulutuksessa pureudutaan ja käydään läpi näiden taklauskeinoja:

  • Perinteisistä kylmäsoitoista vain 0,5-5 % päätyy
    tapaamiseen. (Keller center research report)
  • 74 % ostajista valitsee myyjäksi mieluiten sen, joka tarjoaa ensimmäisenä arvokasta tietoa asiakkaalle.
  • Jopa 60 % ostopäätöksestä on jo tehty ennen kuin ollaan yhteydessä myyjään. (Corporate executive board)
  • Ostopäätökseen tekoon osallistuu keskimäärin 5,4 ihmistä. (Corporate executive board)


Osa kilpailijoistasi on saattanut jo herätä muutokseen, mutta monet nukkuvat vielä. Tartu ihmeessä tilaisuuteen ja ota B2B-myynnin ja markkinoinnin muutos haltuun koulutuksemme avulla.


Asiantuntijana toimii markkinoinnin asiantuntija ja Myynninmaailma Oy:n osakas Markus Jokinen, joka on inbound-markkinoinnin ja markkinoinnin suunnittelun asiantuntija. Markuksen tehtävänä on auttaa asiakkaita kasvattamaan myyntiään markkinoinnin ja myynnin parhaiksi koettujen käytäntöjen avulla. Koulutukset ovat saaneet erityisesti hyvää palautetta innostavuudestaan ja käytännönläheisyydestään. Hänen yrittäjätaustansa ja laaja eri aloja edustava asiakaskunta takaa kokonaisvaltaisen näkemyksen markkinoinnin sekä myynnin haasteiden selättämiseen.

02.11.2017 08:30 - 16:00

”Myynti ja markkinointi on muuttunut rajua vauhtia B2B-liiketoiminnan saralla. Elämme nykyään ostajan aikakautta. Aiemmin myyjä ja myyntiorganisaatio pystyivät vahvasti hallitsemaan asiakkaan ostoprosessia, mutta nykyään perinteisillä myynnin ja markkinoinnin keinoilla suuri osa asiakkaan ostoprosessista jää kokonaan myyntiorganisaation ulottumiin. Myyntijohtajan sekä markkinoijien onkin tärkeä huomioida tämä muutos. Koulutuksessa opit B2B-markkinoinnin toimivat nykyaikaiset keinot, joilla pystytään tuottamaan lämpimämpiä liidejä myynnille.
 
Hinta kauppakamarin jäsenille on 330 € ja muille 430 €. Hintoihin lisätään alv 24 %.

Myynti

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Sokos Hotel Alexandra
Hannikaisenkatu 35, Jyväskylä, 40100

Koulutuksen sisältö

Markkinoinnin uusien keinojen
mahdollisuudet ja termistö

Kohderyhmän määrittely
ostajapersoonien avulla

– Miten ja miksi sinun kannattaa määritellä
asiakaskohderyhmä ostajapersoonien avulla

Monikanavainen vaikuttaminen asiakkaan ostopolkuun

– Kuinka voit tuloksekkaasti hyödyntää yhdessä
inbound-markkinoinnin, digitaalisen markkinoinnin
ja perinteikkäämmän myynnin sekä markkinoinnin
keinoja
– Esimerkkeinä työkalujen hyödyntämisestä mm.
LinkedIn kohdennettuun mainontaan ja MailChimp
sähköpostimarkkinointiin

• Potentiaalisten liidien kerääminen ja markkinoinnin automaatio

– Millainen on hyvin optimoitu laskeutumissivu
– Miten valitset sinulle sopivat keinot liidien
tunnistamiseen ja hyödynnät markkinoinnin
automaatiota
– Esimerkkeinä työkalujen mahdollisuuksista mm.
HubSpot markkinoinnin automaatioon ja
Leadfeeder liidien tunnistamiseen verkkosivuilta

• Mittaamisen avulla liidien tuotannon jatkuva kehittäminen

– Mitkä ovat yleisiä pullonkauloja B2B-liidien tuotannossa ja kuinka välttää ne
– Mittaamisen parhaat käytännöt ja työkalut (esim. Google Analytics)

Markkinoinnin ja myynnin tuottoisa yhteispeli

– Mitä kannattaa huomioida, että markkinoinnilla tuotetut liidit saadaan tuloksekkaasti siirrettyä markkinoinnilta myynnille

Hinta kauppakamarin jäsenille 330 € ja muille 430 €. Hintoihin lisätään alv 24 %.

Ilmoittaudu koulutukseen 26.10. mennessä.


Lisätiedot: Leena Räisänen puh. 050 555 9915.