Kahvikiihdytys:
Mentoroinnilla menestykseen

Oletko valmis menestymään? - Tule kuulemaan kolme näkökulmaa mentorointiin!

Mentoroinnin suosio on kasvanut viime vuosina hurjasti ja nykyisin mentoroinnista puhutaan yhdessä kuljettavana matkana, joka parhaassa tapauksessa kehittää mentoroitavan lisäksi myös mentoria itseään. Mutta minkälaisessa tilanteessa mentori olisi tarpeen? Minkälaisille yrityksille tai henkilöille mentorointi sopii?
Vieraanamme on kolme mentoroinnin parissa toiminutta - valmentaja, mentori ja mentoroitava.

klo 8.15 Linjat auki ja kuppi kuumaa käteen!

klo 8.30 Let's start the show:

Asiantuntijapuheenvuorot

Jokainen kolmesta asiantuntijasta pitää oman puheenvuoron omasta osaamisalastaan.

klo 9.15 On kysymysten aika: Paneelikeskustelu
Heitä kysymyksesi chattiin tai nosta käsipystyyn puheenvuoron saamiseksi.

klo 10.00 On aika jatkaa perjantaipäivän viettoa. ​Kiitos mukana olostasi!

Ilmoittautuminen:

Kahvikiihdytys on maksuton ja kaikille avoin tilaisuus. Osallistuminen vaatii ilmoittautumisen, jotta voimme lähettää sinulle etäosallistumislinkin.

21.05.2021 08:15 - 10:00

Vuoden toisessa Kahvikiihdytyksessä syvennytään kolmeen erilaiseen tarinaan Advisory Board ja Mentorointi – teemaa liipaten. Kuinka yrityksen johtoa ylipäätään neuvotaan? Kuinka neuvonantajana toimitaan ja mitä tästä hyötyy?

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Zoom-webinaari

Kahvikiihdytyksen asiantuntijat:

Eetu Tauriainen

Markkinointikonsultti

Keski-Suomesta lähtöisin oleva markkinointikonsultti, jonka erikoisalueena ovat B2B-yritysten markkinoinnin ja myynnin tehokkuuden kasvattaminen sekä luova konseptisuunnittelu. Eetun asiakkaina ovat olleet pääasiassa keskisuuret ja suuret teknologiayritykset niin Suomesta kuin kansainvälisesti. ”Suosittelen mentoria eteenpäin pyrkivälle tai uralla suuntaa etsivälle henkilölle. Löysin oman mentorini noin puolitoista vuotta sitten asiakkaani pikkujouluista ja olemme olleet hyviä ystäviä siitä hetkestä asti. Mentorin avulla olen pystynyt tarkastelemaan omaa toimintaani sekä vallitsevaa markkinatilannetta suuremmalla perspektiivillä, saanut paljon hyödyllisiä kontakteja sekä näkemystä päätöksenteon tueksi.”

Minna Hirsimäki

Asiakkuusjohtaja, Business Coach, MPS

Minna Hirsimäki toimii MPS:llä business coachina ja valmentajana. Kehittämisen saralla hänen suurin mielenkiintonsa kohdistuu mentorointiin ja sen moniin eri variaatioihin. Kymmenen vuoden MPS uran aikana Minna on valmentanut mentorointiohjelmien kautta yli 1600 aktoria ja mentoria. Ja matka jatkuu edelleen. "Mentorointi on ollut itselleni henkilökohtaisesti yksi työelämän suurimmista ja merkityksellisimmistä kokemuksista. Sen vaikuttavuutta on helppo perustella valmennettaville. Mentorointi on matka ihmiseltä ihmiselle, jossa keskiössä on ajattelun uudistuminen ja rohkeuden lisääntyminen."

Tuuli Kirsikka Pirttiaho

Toimitusjohtaja, Thewind Oy

Tuuli Kirsikka Pirttiaho toimii johdon, yritysten, organisaatioiden ja yksilövalmentajana, yrityskonsulttina, piensijoittajana ja kehittämisrooleissa useiden eri alojen yrityksissä. "Yli kolmenkymmenen vuoden johtamis- ja kehittämisuralla olen ehtinyt olla monessa mukana, joten valmentaminen ja mentorointi sopii hyvin toimintamallikseni. Haluan tukea ihmisten voimaantumista itsestään ja toisistaan, merkityksellisen, innostavan ja luovan tekemisen löytymisen edellytyksiä, syvällisemmän ja vapaamman olemisen henkeä elämässä itsessään. Sekä tietenkin yritysten kestävää kehitystä ja menestystä."

Järjestäjät:

Kahvikiihdytykset järjestetään yhteistyönä Jyväskylän Nuorkauppakamarin, Jyväskylän Yritystehtaan, Keski-Suomen kauppakamarin ja Keski-Suomen Yrittäjien kanssa.