Kauppakamarin Aamukahvit Tietokeskus Finlandin kanssa

--

Tervetuloa Kauppakamarin Aamukahveille tutustumaan ja vaihtamaan kuulumisia kauppakamarin sekä jäsenyritystemme edustajien kanssa. Tällä kertaa tilaisuus järjestetään yhdessä Tietokeskus Finland Oy:n kanssa.

Aika: keskiviikko 1.11. klo 8.30-10.30

Paikka: Hotelli Scandic Jyväskylä Station

--

Kauppakamari tarjoaa jäsenistölleen monenlaisia mahdollisuuksia verkostoitua ja luoda uusia kontakteja.

Näillä aamukahveilla Tietokeskuksen tietotyön konsultti Rami Rajakallio tulee kertomaan viimeisimmät kuulumiset Copilotista ja sen ominaisuuksista. Copilot on yksi Microsoftin kunnianhimoisimmista päivityksistä kautta aikojen, ja se tuo tekoälyn Microsoftin tuoteperheeseen 1.11. alkaen. Tämä tulee mullistamaan työntekoa.

Tilaisuuden isäntänä toimii Kalle Salonen / Tietokeskuksen myyntipäällikkö.

klo 8.00 tarjolla hotellin aamiainen

klo 8.30​ Tilaisuus alkaa

• Keski-Suomen kauppakamarin terveiset

• Tietokeskus Finlandin esittely

• Microsoft Copilot – siirry tekoälyn uuteen aikakauteen

• Vapaata seurustelua

klo 10.30 Tilaisuus päättyy

Ilmoittautuminen
Tilaisuus on maksuton, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen tilavarauksen ja tarjoilujen vuoksi.

kygug

,nvmv