Team Finland

​Team Finland -verkosto kokoaa yhteen yritysten kansainvälistymistä, Suomeen suuntautuvia ulkomaisia investointeja ja Suomen maakuvaa edistävät valtiorahotteiset toimijat ja niiden tarjoamat palvelut.

Team Finland -verkosto edistää Suomen ja suomalaisten yritysten menestymistä maailmalla. Verkosto kokoaa yhteen yritysten kansainvälistymistä, Suomeen suuntautuvia ulkomaisia investointeja ja Suomen maakuvaa edistävät valtiorahoitteiset toimijat ja niiden tarjoamat palvelut.

Alueen Team Finland -toimijat (alueen korkeakoulut, ELY, Business Jyväskylä, Keski-Suomen liitto, Finnvera, Keski-Suomen Yrittäjät, Business Finland, Jyväskylän kaupunki ja Keski-Suomen kauppakamari) pyrkivät aktiivisesti auttamaan keskisuomalaisia vientiyrityksiä kansainvälisessä liiketoiminnassa ja tuomaan kansainväliset verkostot kaikkien yritysten ulottuville.

Osana alueen Team Finland -verkostoa Keski-Suomen kauppakamari on järjestänyt mm. kansainvälistymisen koulutuksia, Lounge treenejä eri teemoista sekä Lounge treffejä, joilla ollaan kuultu vinkkejä muilta alueen yrityksiltä ja asiantuntijoilta menestykseen kansainvälisillä markkinoilla.

Ota yhteyttä:

Jouni Hynynen