Tiedottaminen

​Kauppakamari tiedottaa jäseniään ajankohtaisista yrityselämää koskettavista aiheista niin printissä, sähköisesti kuin sosiaalisessa mediassa. Jäsenenä saat myös näkyvyyttä kanavissamme.

Seuraa meitä somessa ja saat ajankohtaista tietoa mm. elinkeinoelämää koskevista uutisista, koulutuksista ja tilaisuuksista sekä verkoston ja muiden yritysten tarinoista.

Instagram​​​​​​​

Jäsenesittelyt ja tiedotteet, jäsenten maksuttomat tilaisuudet

Julkaisemme jäsenistämme yritystarinoita jäsenet kertovat -sivullamme. Voit lähettää meille yrityksesi julkaisut ja tiedotteet, ja me nostamme kiinnostavat uutiset esiin kanavissamme. Nostamme myös jäsenten maksuttomat tilaisuudet omalla sivullaan.

Uutiskirje

Sähköinen uutiskirje ilmestyy 7 kertaa vuodessa. Uutiskirje sisältää ajankohtaista yritystoimintaan liittyvää tietoa sekä tietoa Keski-Suomen kauppakamarin toiminnasta – palveluista, tapahtumista, projekteista sekä valiokuntien työskentelystä.

Lataa mediakortti

Keski-Suomen kauppakamarin vuosikertomus 2022

Keski-Suomen kauppakamarin vuosikertomus on katsaus Keski-Suomen kauppakamarin vuoden 2022 toimintaan ja elinkeinoelämän tapahtumiin.

Tutustu vuosikertomukseen tästä

Kauppakamari-lehti

Kauppakamari-lehti on neljä kertaa vuodessa ilmestyvä jäsenlehti ja samalla osa kauppakamareiden yhteistä valtakunnallista konseptia. Helmi-, touko-, syys- ja marraskuussa ilmestyvät numerot sisältävät ajankohtaista tietoa yritystoimintaan vaikuttavista muutoksista ja tapahtumista.

Näkökulmana ovat aina keskisuomalaiset yritykset ja niiden menestyminen niin kotimaassa kuin maailmalla. Lehdessä käsitellään mm. yritysten kasvuun ja kansainvälistymiseen liittyviä teemoja. Kunkin lehden painosmäärä on noin 1000 kappaletta. Lehti on ladattavissa aina myös kauppakamarin verkkosivuilta.

Lataa Kauppakamari-lehden mediakortti

​​​​​​​​​

Haluatko näkyä Kauppakamari-lehdessä, Keski-Suomen kauppakamarin sähköisessä uutiskirjeessä tai verkkosivuilla? Ota yhteyttä

Viivi Sakkara

Viestintäpäällikkö
Keski-Suomen kauppakamari

Haluatko näkyä Keski-Suomen kauppakamarin tilaisuuksissa tai saada yrityksesi tai organisaation maksuttoman tilaisuuden näkyviin verkkosivuillemme?

Merja Honkanen

markkinointisuunnittelija