Kasvu Open

Kasvu Openin visio on auttaa jokaista suomalaista kasvuhaluista yritystä tavoittamaan hullunrohkeat unelmansa.

Kasvu Openin palveluiden ytimessä on yritysten liiketoiminnan sparraus: Miten voit tehdä parempaa bisnestä, kasvaa ja tavoittaa hullunrohkeat unelmat? Sparrausta yrittäjät saavat sparrausohjelmissa ja yritystapahtumissa. Sparraus on yrittäjille maksutonta – näin on ollut Kasvu Openin perustamisesta alkaen.

Kasvu Openin sparrausohjelmia ovat muun muassa alue- ja toimialakohtaiset Kasvupolku®-ohjelmat. Kasvupolku-ohjelmiin osallistuu vuosittain satoja kasvuhaluisia pk-yrityksiä.

Kasvu Open jakaa vuosittain Vuoden kasvuyritys -tittelin. Tittelistä kisaavat Kasvupolku-ohjelmiin osallistuvat yritykset. Vuoden kasvuyritykset valitsee Kasvu Openin valtakunnallinen tuomaristo. Titteli jaetaan vuosittain Suomen vanhimmassa kasvuyritystapahtumassa, Kasvu Open Karnevaalissa.

Kasvu Openin toiminta käynnistyi osana Keski-Suomen kauppakamarin toimintaa vuonna 2011. Kasvu Open on voittoa jakamaton, yleishyödyllinen yhtiö, jonka enemmistöomistaja on Keski-Suomen kauppakamari.

Lue lisää: https://kasvuopen.fi/

LISÄTIETOJA

Jaana Seppälä
toimitusjohtaja