Kauppakamarin jäsenten bisnestreffit

--

Tervetuloa verkostoitumaan kauppakamarin jäsenyritysten bisnestreffeille! Treffeillä pääset tapaamaan muita keskisuomalaisia yrittäjiä ja yritysten edustajia eri toimialoilta sekä laajentamaan kontaktiverkostoasi. Samalla kuulet Original Sokos Hotel Alexandran ajankohtaiset kuulumiset sekä heidän viime hetken vinkit henkilöstön joulumuistamisiin. Aloitamme treffit nauttimalla yhdessä runsaan jouluisen aamiaisen.

Ota mukaan reipas mieli ja nippu käyntikortteja ja valmistaudu kohtaamisiin!

Turvallinen osallistuminen tilaisuuksiimme

Teemme osallistumisen tilaisuuteemme mahdollisimman turvalliseksi. Huomioimme, että tilaisuuden tila on riittävän väljä, jotta tapahtumaan osallistuvien turvavälit toteutuvat. Käytettävissä on myös käsidesiä ja kasvomaskeja.

Bisnestreffien ohjelma:

klo 8.15 alkaen
​​​​​​​runsas jouluinen aamiainen ja verkostoitumista

klo 9.00 ​ Kauppakamarin jäsenyys kannattaa
Keski-Suomen kauppakamarin toimitusjohtaja Ari Hiltunen

klo 9.15 ​​​​​​​Original Sokos Hotel Alexandran ajankohtaiset kuulumiset ja viime hetken vinkit henkilöstön joulumuistamisiin
Original Sokos Hotel Alexandran ja Solo Sokos Hotel Paviljongin myyntipäällikkö Teija Rosti

klo 9.30-10.30 Luo uusia kontakteja - Business speed dating​​

03.12.2020 08:15 - 10:30

Tervetuloa mukaan kauppakamarin jäsenten bisnestreffeille, jossa pääset  tapaamaan muita keskisuomalaisia yrittäjiä ja yritysten edustajia eri toimialoilta sekä laajentamaan kontaktiverkostoasi.

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Original Sokos Hotel Alexandra
Hannikaisenkatu 35, 40100 Jyväskylä

Ilmoittautuminen:

Tilaisuuteen on tervetullut 30 ensimmäisenä ilmoittautunutta, joka on jo täyttynyt. Voit ilmoittautua jonoon. Ilmoitamme sinulle, mikäli paikkoja vapautuu.

Tulevat bisnestreffit:

4.2.2021 klo 8.30-10.30