Johtamalla muutetaan maailmaa

Nöyrä mutta kunnianhimoinen asenne palkitsee liike-elämässä. Jyväskylästä ponnistanut Nordic Business Forum on kasvanut kymmenessä vuodessa määrätietoisesti, ja tapahtuma tavoittelee jo maailman johtavan liike-elämän konferenssin titteliä.

NORDIC BUSINESS FORUM on liike-elämän teemoihin keskittyvä konferenssi, joka luottaa laatuun, inspiroiviin puhujavieraisiin ja verkostoitumiseen. Sinnikäs työ on tuonut puhujiksi Suomeen muun muassa Yhdysvaltain entisen varapresidentin Nobel-voittaja Al Goren ja brittiläisen miljardöörin Sir Richard Bransonin. Innostava ja välitön ilmapiiri tarjoaa osallistujille mahdollisuuden verkostoitua monin tavoin.

– Vuosittaisen konferenssin lisäksi olemme toteuttaneet jo usean vuoden ajan nuorille suunnattua yrittäjyyskasvatusta, yhtiön toinen perustajajäsen Jyri Lindén kertoo.

YHTIÖN PERUSTAJIEN, Jyri Lindénin ja Hans-Peter Siefenin, yhteiset yrittäjyyshaaveet saivat alun perin tuulta alleen, kun kaksikko ryhtyi järjestämään yritysvalmennuksia vuonna 2009. Tie menestykseen on ollut vaiheikas, mutta peloton itseluottamus on rohkaissut yrittäjiä koko ajan eteenpäin.

– Vastuullinen liiketoiminta on motivoinut meitä alusta lähtien, ja sen ympärille koko Nordic Business Forumin idea rakentuu.

KASVUN realiteetit ja halu kansainvälistyä tulivat vastaan muutama vuosi sitten ja tapahtuma siirtyi Jyväskylän Paviljongista Helsingin Messukeskukseen. Vajaan 10 vuoden aikana tapahtuman osallistujamäärä on kasvanut alle 100:sta noin 7 500 osallistujaan. Yhteistyö on laajentunut myös muihin Pohjoismaihin.

KONFERENSSI jakaa pohjoismaisia arvoja liike-elämän kehittämiseksi sekä Suomessa että kansainvälisesti. Poliittisen päätöksenteon sijaan Nordic Business Forum luottaa ennen kaikkea siihen, että hyvällä johtamisella maailmasta tehdään entistäkin parempi paikka.

info@nbforum.com
Perustettu: 2008