Keulink Oy - kehittäjäkumppani yrityksen koko elinkaarelle​

​​VUONNA 1998 PERUSTETTU KEULINK OY on Keuruun kaupungin, Multian kunnan, yli 20 paikallisen yrityksen ja Keurusseudun Yrittäjät ry:n omistama alueellinen kehittämisyhtiö. Sen ammattitaitoinen henkilöstö työskentelee tavoitteellisesti kasvun, työpaikkojen, yritystoiminnan ja yhteistyön edistämiseksi. Toiminnan lähtökohtana ovat paikallisen elinkeinoelämän ja yritysten tarpeet, joita kehittämisyhtiö kartoittaa aktiivisesti.

Keulink on tällä hetkellä paikallisten PK-yrittäjien Suomen parhaaksi valitsema alueellinen kehittämisyhtiö omassa kuntakokoluokassaan, ja Keuruun seudun kehitysnäkymät niin elinkeinoelämän kuin työllisyydenkin suhteen ovat valoisat. Vuonna 2017 Keulinkilla on käynnissä muun muassa Keurusselän alueen vetovoimaa kehittävä Keurusselkä Region -hanke ja Keski-Suomen lomituspalvelua kehittävä hanke. Aktiivisen yritysneuvonnan ja hanketoiminnan lisäksi Keulink järjestää vuosittain kymmeniä koulutuksia, info- ja verkostoitumistilaisuuksia sekä rahoitusklinikka- ja neuvontapäiviä. Työnantajien ja osaavan työvoiman kohtaamiseksi järjestetään suuren suosion saaneita rekrytointitapahtumia ja ylläpidetään alueellista CV-pankkia. Keulink panostaa avoimeen viestintään ja tavoitettavuuteen. Yhtiö on helposti lähestyttävä yhteistyökumppani, johon on matala kynnys ottaa yhteyttä niin pienissä kuin suurissa yritystoimintaan liittyvissä asioissa.

keulink@keulink.fi
Perustettu: 1998