Ota harjoittelija!

Työharjoittelu on opiskelijalle tärkeä kosketuspinta työelämään. Työnantajalle harjoittelija voi tuoda työyhteisön avuksi alan tuoreinta tietoa ja osaamista, uusia näkökulmia sekä tehokkaita, moderneja työvälineitä ja raikkaita ajatuksia. Pidetään osaajat Keski-Suomessa - ota harjoittelija!

​​​​​​​

Kaipaatko avuksesi tuoretta ajattelua ja osaavan tekijän? Keski-Suomessa koulutetaan ammattilaisia, jotka etsivät paraikaa tulevaisuuden työpaikkoja. Tee matalan kynnyksen palvelus nuorelle ja itsellesi – ota harjoittelija ja auta nuorta valmistumaan. Harjoittelijan avulla saat sekä lisää aikaa että ideoita. Tutustu Työnantajan oppaaseen ja selvitä, voisitko sinä ottaa harjoittelijan. Harjoittelu onnistuu myös etänä ja joustavilla työajoilla!

Tarvitsetko osaamista ja raikkaita ajatuksia? ✓
Kaipaatko energiaa työyhteisöösi? ✓
Haluatko osallistua tulevaisuuden ammattilaisten työelämätaitojen kehittymiseen? ✓
Kaipaako työantajakuvasi ja alan imago freesausta? ✓

Ota harjoittelija -kampanja toteutetaan yhteistyössä Keski-Suomen kauppakamarin ja Business Jyväskylän kanssa. Hankkeen tavoitteena on kannustaa työnantajia ottamaan harjoittelijoita ja siten auttaa siihen, että osaajat saadaan pysymään Keski-Suomessa. Hanketta rahoittaa Keski-Suomen liitto.