Saarijärven SSYP Kehitys haluaa olla yrittäjän rinnalla ensiaskeleista lähtien

SSYP Kehitys Oy on saarijärveläisten yrittäjien kumppani, joka auttaa aloittavia yrittäjiä, tukee
yritysten kehitystä ja tiedottaa saarijärveläisestä osaamisesta. Kehitysyhtiö haluaa olla yrittäjän rinnalla aivan alkumetreistä asti ja tukea paikallisia yrityksiä myös liiketoiminnan kehittämisessä ja kansainvälistymisessä.

​SSYP:ssä uskotaan vahvasti, että yritystoiminnan tukeminen on yksi parhaista keinoista luoda alueelle työpaikkoja ja hyvinvointia. Yrittäminen on Saarijärvelle elinehto, ja sekä sen asukkaille että matkailijoille halutaan tarjota monipuoliset palvelut, toimiva elinkeinoelämä ja kannustava ilmapiiri. Siksi SSYP tukee eri toimialoja ja niiden välistä yhteistyötä sekä tarjoaa apuaan juuri niillä osa-alueilla kuin yritykselle on tarpeen. Erityisen tärkeänä SSYP pitää uusien tulevaisuuden yrittäjien auttamista. Perinteisen elektroniikka-, metalli- ja puunjalostusteollisuuden rinnalle ovat nousemassa uudet toimialat, kuten bioenergia, maaseutumatkailu ja palveluala, unohtamatta Saarijärven vahvaa maataloutta. Uusia yrittäjiä auttamalla ja jo pidempään toimineita yrityksiä tukemalla kehitysyhtiö rakentaa Saarijärvestä yhä vireämpää, innovatiivisempaa ja yrittäjämyönteisempää kaupunkia.

Perustettu: 2011
www.ssypkehitys.fi