Syyskokous ja Elinkeinoelämän foorumi

Keski-Suomen kauppakamarin syyskokousta vietetään Suomi 100- ja Keski-Suomen elinkeinoelämän 100-vuotisjuhlahengessä 28.11. klo 11.30 alkaen. Isäntänä on Nordea. Kasvurahoituksesta kertoo Nordean Head of StartUp & Growth Unit Vesa Riihimäki .

Keski-Suomen kauppakamarin syyskokousta vietetään Suomi 100- ja Keski-Suomen elinkeinoelämän 100-vuotisjuhlahengessä 28.11. klo 11.30 alkaen. Isäntänä on Nordea. Kasvurahoituksesta kertoo Nordean Head of StartUp & Growth Unit Vesa Riihimäki.

Markkinat vetäisivät, mutta kasvun pullonkaulana ovat kiristyvät rekrytointivaikeudet. Kuinka kohtaanto-ongelmaa on mahdollista selättää ja miten ns. kasvupalvelu-uudistus voi mullistaa rekrytointi- ja työvoimapalveluita? Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan keinoista, kuinka saada avoimet työpaikat ja osaavat työntekijät kohtaamaan.

11.30 Lounas

12.00 Keski-Suomen kauppakamarin syyskokous

12.30 Yritysten kasvurahoitus, Pekka Kärki, Nordea

13.00 Kahvitarjoilu

13.30 Elinkeinoelämän foorumi

Tilaisuuden avaus
Toimitusjohtaja Ari Hiltunen, Keski-Suomen kauppakamari

Talouden tilannekuva - katkaiseeko työvoimapula kasvulta siivet?
Ekonomisti Simo Pinomaa, Elinkeinoelämän keskusliitto EK

Yksityiset rekrytointi- ja työnvälityspalvelut - tehokkaita tapoja saada työ ja sen tekijät kohtaamaan
Toimitusjohtaja Merru Tuliara, Henkilöstöpalveluyritysten Liitto HPL

Julkisen sektorin panos työvoimakapeikkojen helpottamiseen ja maakuntauudistuksen vaikutukset
Ylijohtaja Pasi Patrikainen, Keski-Suomen ELY-keskus

Keski-Suomen osaamisekosysteemin esiselvityksen tulokset
Koulutus- ja palvelupäällikkö Leena Räisänen, Keski-Suomen kauppakamari

15.30 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus on maksuton. Ilmoittaudu 17.11. mennessä.

28.11.2017 11:30 - 15:30

Tervetuloa Keski-Suomen kauppakamarin syyskokoukseen ja elinkeinoelämän foorumiin!

TapahtumatTapahtumat ja kokoukset

Jyväskylän Paviljonki