Witas Oy:ssa on kyse yhdessä tekemisestä - resursseja löytyy myös suurten ja vaikeiden asioiden hoitamiseen

​WITAS OY on tehnyt töitä jo 13 vuotta Kinnulan, Kivijärven, Pihtiputaan ja Viitasaaren alueilla toimivien yritysten eteen. Kuntien vuonna 2004 perustama kehittämisyhtiö palvelee yrittäjiä sekä yrittäjäksi aikovia kaikissa yrityksen elinkaaren vaiheissa.

– Toimintaympäristön muutokset luovat haasteita, mutta antavat samalla paljon mahdollisuuksia. Hyvät kasvun edellytykset ovat olemassa ja niitä vauhditetaan innolla eteenpäin, toimitusjohtaja Mirja Arkimaa kertoo. Eri tahojen voimat yhdistämällä innovatiivinen kehittämisyhtiö on saanut monipuolista osaamista yritysten käyttöön. Witaksen hankkeissa luodaan uudenlaisia yhteistyömalleja niin yritysten oman innovatiivisen tuotekehitystoiminnan aktivoimiseksi kuin palveluiden kansainvälistymisen mahdollistamiseksi, digitalisoitumista, luonnonvaroja ja puhdasta luontoa unohtamatta. – Kyse on yhdessä tekemisestä, tavoitteena on rakentaa Witas-alueen elinvoimaisuutta yhteistyössä omistajakuntien kanssa, Arkimaa toteaa.

etunimi.sukunimi@witas.fi
Perustettu: 2004