Kahvikiihdytys: Älä tartu kasvun lasikattoon – kasvavan yrityksen johtaminen

Kuinka johtaa kasvua menestyksekkäästi? Marraskuun kahvikiihdytyksessä perehdytään kasvuyritysten johtamisen haasteisiin ja kuullaan asiantuntijoiden vinkkejä onnistuneeseen kasvun johtamiseen. Tervetuloa mukaan!

Tilaisuus on tarkoitettu yrittäjyydestä ja liiketoiminnasta kiinnostuneille henkilöille, tiimeille ja organisaatioille. Tapahtuma järjestetään Yritystehtaan, Jyväskylän Nuorkauppakamarin, Keski-Suomen kauppakamarin ja Keski-Suomen Yrittäjien yhteistyönä. Tapahtuma on maksuton.

Aikataulu

- 8.00–8.30 Aamukahvi

- 8.30–9.30 Asiantuntijoiden alustukset aiheesta

- 9.30–10.30 Paneelikeskustelu – yleisöllä mahdollisuus esittää kysymyksiä

ASIANTUNTIJAT

Seppo Sneck, Largo Capital

Seppo Sneckillä on laajaa osaamista liikkeenjohdosta ja rahoituksesta. Seppo on yrittäjänä tehnyt onnistuneet exitit vuosina 2000 ja 2008. Hänellä on kokemusta yli 30 yhtiön hallitustyöskentelystä sekä 23 vuoden kokemus IT-alan johtotehtävistä. Seppo on ollut mukana 8 rahaston kokoamisessa ja hänellä on laajaa osaamista pääomasijoittamisesta. Seppo kertoo kokemuksensa pohjalta, mitä johtamisessa on hyvä huomioida kasvun onnistumiseksi ja millaisia sudenkuoppia voi tulla vastaan.

Antti Seppä, toimitusjohtaja, Admicom

Admicom tarjoaa yritysten käyttöön talotekniikan, rakentamisen ja teollisuuden toiminnanohjausjärjestelmän, jolla hallitsee kaikki toiminnot yhdellä automatisoidulla pilvipalvelulla myös mobiilissa. Admicom on kasvanut viime vuosina voimakkaasti: Liikevaihto on kasvanut parhaimmillaan yli 70 % vuosivauhtia ja nykyään Admicom työllistää yli 90 henkilöä Jyväskylässä, Vantaalla ja Tampereella sijaitsevissa toimipisteissään.

Jaakko Salonen, Jyväskylän yksikön vetäjä, Gofore

Digitaalisia ratkaisuja ja asiantuntijapalveluita tarjoava Gofore avasi keväällä toimipisteen Jyväskylään. Yrityksen tavoitteena on kasvattaa toimipisteen henkilöstömäärä sataan työntekijään. Gofore auttaa asiakasyrityksiä digitaalisessa muutoksessa ja tarjoaa kansainvälisen tason osaamista. Gofore on valittu Great Place to Work -tutkimuksessa Suomen parhaaksi työpaikaksi ja Euroopan toiseksi parhaaksi työpaikaksi omassa sarjassaan.

Kirsi Huusko, Greenstep
Kirsi kertoo kasvuyritysten haasteista ja niiden taklaamisesta. Greenstep tarjoaa monipuolisia taloushallinnon ja talousjohtamisen palveluita. Greenstepin laaja palvelutarjonta on suunniteltu kasvuyritysten tarpeisiin. Greenstep on itsekin kasvanut voimakkaasti ja toimii jo kuudella paikkakunnalla Suomessa. Lisää työntekijöitä haetaan tälläkin hetkellä. Greenstepin arvoissa keskeisellä sijalla ovat into saada aikaan ja yhdessä onnistuminen. Yritys osallistuu myös Suomi100-juhlavuoteen erilaisilla hyväntekeväisyystempauksilla.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ