Raportoi Excelin Pivotilla ja PowerPivotilla

Koulutuksessa opit luomaan Pivotin avulla isosta aineistosta dynaamisia ja visuaalisia raportteja nopeasti ja helposti liiketoiminnan tarpeisiin. PowerPivot on tehnyt Excelistä raportointijärjestelmän, jolla voimme yhdistää eri aineistoja luoda entistä monipuolisimpia raportteja.

Koulutus sopii sinulle, joka työssäsi luot raportteja ja graafeja tilannekatsauksiin ja päätöksentekoon. Haluat löytää isoista datamääristä oleellisen tiedon: trendejä, poikkeamia ja syy-seuraussuhteita. Haluat tuottaa liiketoiminnalle selkeitä raportteja mahdollisimman nopeasti ja esittää tulokset yleisölle vaikuttavasti. Koulutus sopii erityisesti Excel-versioiden 2010, 2013 ja 2016 käyttäjille.



16.10.2017 14:00 - 15:30

 

Koulutuksessa opit luomaan Pivotin avulla isosta aineistosta dynaamisia ja visuaalisia raportteja nopeasti ja helposti liiketoiminnan tarpeisiin. PowerPivot on tehnyt Excelistä raportointijärjestelmän, jolla voimme yhdistää eri aineistoja luoda entistä monipuolisimpia raportteja.

Verkkokoulutus

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Osallistujan oma tietokone

Verkkokoulutuksessa saat vastauksen seuraaviin kysymyksiin:
● Mitä Excel tarjoaa yrityksen raportointiin?
● Mitä ovat Pivot-taulukko, Pivot-kaavio ja osittaja?
● Minkälainen aineisto sopii Pivot-raporteille?
● Kuinka muodostan Pivot-taulukon ja -kaavion?
● Kuinka Pivot-taulukon lukuihin poraudutaan?
● Kuinka saan dynaamisuutta osittajan avulla?
● Kuinka saan PowerPivotin käyttööni?
● Kuinka tuon PowerPivottiin dataa järjestelmistä?
● Kuinka yhdistän eri järjestelmistä ja tietokannoista tuotua dataa?
● Miten laskenta toteutetaan PowerPivotissa?
● Kuinka esitän PowerPivot-aineistoa Pivot-raportointityökaluilla?
● Katsaus muihin Microsoftin BI –tuotteisiin

Asiakaspalautteita: ”Pivot on aivan uskomaton työkalu raportointiin!” ”Mielenkiintoinen aihe ja sisällöltään uusia ajatuksia herättävä”, ”PowerPivot on controllerin unelma!”, ”PowerPivotin avulla pystyn yhdistämään helposti tietoa eri järjestelmistä. Työaikaa säästyy huomattavasti!”.

Asiantuntijat
Koulutuksen asiantuntijoina toimivat Sari Suominen, Jarkko Suominen ja Arja Kuukkanen Powen Oy:ltä. Powen Oy:llä on yli 20 vuoden kokemus Microsoft Office -tuotteiden kouluttamisesta, konsultoinnista ja projekteista.

Hinta
Verkkokoulutuksen hinta on kauppakamarin jäsenille 95 € ja muille 125 €. Hintoihin lisätään alv 24 %.

Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu viimeistään 12.10.

Perutusehdot