Keski-Suomen kauppakamarin ulkomaankaupan asiakirjapalvelut saavat jälleen kiitosta

Kuva: Matias Ulfves

Kauppakamarilla on yksi lakisääteinen tehtävä – ulkomaankaupan asiakirjojen vahvistaminen. Palautekyselyssä saimme jälleen erinomaiset tulokset – NPS oli 93 ja palautteiden keskiarvo 4,9 asioinnista Keski-Suomen kauppakamarin kanssa asteikolla 1-5.

Tammi-marraskuussa Keski-Suomen kauppakamarissa on vahvistettu 1279 vientiasiakirjaa, mikä on noin 10 prosenttia vähemmän kuin vuosi sitten vastaavaan aikaan. ATA carnet’ita on myönnetty 72 kappaletta, mikä on noin 11 prosenttia enemmän kuin viime vuonna.

Palautekyselyssä saimme jälleen erinomaiset palautteet. NPS oli 93 ja palautteiden keskiarvo 4,9 asteikolla 1-5 asioinnista Keski-Suomen kauppakamarin kanssa.

”Todella nopeaa ja asiantuntevaa palvelua, aina saa tarvittaessa apua ja neuvoja, täyden kympin suoritus!”, sanottiin palautteessa.

Kiitos kaikille ulkomaankaupan asiakirjapalveluita käyttäneille ja tervetuloa käyttäjiksi uudetkin asiakkaat!

Kauppakamarit myöntävät yrityksille ulkomaankaupan asiakirjoja, kuten Euroopan unionin yleisiä alkuperätodistuksia, ATA carnet-tulliasiakirjoja, kauppalaskujen vahvistuksia sekä Force Majeure ja muita erityistodistuksia kaupan osapuolten ja vientimaan viranomaisten vaatimuksiin. ​Kauppakamarin asema asiakirjojen vahvistajana on tunnustettu maailmanlaajuisesti.

Vientiasiakirja-asioissa sinua palvelevat Pia Naukkarinen (ensimmäinen vasemmalta), Viivi Sakkara ja Tuula Rahikainen.