Liettuan mahdollisuudet keskisuomalaisille yrityksille

Aika: 25.3. klo 8.30–10.30

Paikka: Keski-Suomen kauppakamarin toimisto, Kauppakatu 28 B, 40100 Jyväskylä tai Teams-etäyhteydellä

Käynti sisäpihalle kävelykadun puolelta Stadiumin viereisestä porttikongista.

Audrius Masiulionis on ollut 10 vuoden ajan Liettuan ainoa kaupallinen edustaja Pohjoismaissa. Kuulemme Liettuasta etenkin vihreän energian, Liettuassa menestyneiden yritysten, osaamisen ja infrastruktuurin näkökulmasta.

Tilaisuudessa pääset myös verkostoitumaan muiden kansainvälistymisestä kiinnostuneiden tai jo kansainvälistä kauppaa tekevien yritysten edustajien kanssa.

Etäosallistujille osallistumislinkki lähetetään tilaisuutta edeltävänä päivänä.

Tilaisuuden kieli on englanti.

25.03.2022 08:30 - 10:30

Kutsumme sinut lämpimästi tervetulleeksi tapaamaan Liettuan kaupallista edustajaa Audrius Masiulionisia ja kuulemaan Liettuan markkinoiden mahdollisuuksista keskisuomalaisille yrityksille. Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Export Makerin kanssa.

KoulutuksetKansainvälistyminen

Keski-Suomen kauppakamarin toimisto tai Teams-etäyhteydellä
Kauppakatu 28 B, 40100 Jyväskylä

8.30 Tilaisuuden avaus ja johdanto,
Juha Lahtinen, Export Maker Oy:n toimitusjohtaja

Liettuan erityispiirteet ja mahdollisuudet keskisuomalaisille yrityksille
Audrius Masiulionis, Liettuan kaupallinen edustaja

10.00 Keskustelua ja verkostoitumista

10.30 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Export Makerin kanssa.

Tilaisuus on osa Kansainväliset verkostot toimiviksi -hanketta. Hanketta rahoittaa Keski-Suomen liitto. Rahoitus on TEM:n AKKE-rahoitus (Alueiden kestävän kasvun ja elinvoiman tukeminen määräraha)

Viivi Sakkara

viivi.sakkara@kskauppakamari.fi