Sparraus kasvattaa konkreettisesti - Keski-Suomen Kasvupolulle etsitään alueen kasvun tekijöitä

Kasvu Openin Keski-Suomen Kasvupolku® on maksuton sparrausohjelma yrityksille, joilla on aitoa kasvu- ja kehitysintoa. Ohjelma synnyttää konkreettisia kehitystoimia ja kontakteja yritysten kasvun ja kehittymisen moottoriksi. Hae mukaan 19.3. mennessä!

Vuonna 2023 Kasvupolku-ohjelmissa sparrattiin 230 kasvuyritystä. Joukkoon mahtui tuoreita startuppeja sekä kymmeniä miljoonia euroja vaihtavia konkareita. Sparraus tuo ulkopuolista näkökulmaa siihen, miten bisneksen voi viedä seuraavalle tasolle - olitpa sitten buustaamassa yrityksen liikevaihtoa tai hakemassa uusia markkina-avauksia. Sparrausten teemat vaihtelevat myynnistä rahoitukseen, yrityksen tarpeen mukaan.

• On todella hedelmällistä saada jonkun ulkopuolisen näkemys yrityksen asioihin, sillä kaikkea ei aina huomaa ajatella, kun on itse siinä toiminnassa sisällä, kiittelee sparraukseen osallistunut Sirkku Vahvaselkä-Vuorenpää / Ledi Group, Kasvu Open -blogissa.

Ohjelmassa yritys saa arvokkaita kontakteja ja tapaa asiantuntevia sparraajia:

• 6-9 asiantuntijatapaamista kohdistettuna yrityksen tarpeisiin
  • Yhdessä oppimista eri teemoista vertaisten kanssa
  • Vinkkejä pitchauksen kehittämiseen
  • Inspiraatiota ja intoa tekemiseen
  • Kontakteja ja yhteistyömahdollisuuksia kasvun tueksi

Yrityksille maksuttoman sparrauksen mahdollistavat Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit yhdessä Kasvupolku-kumppaneiden kanssa. Keski-Suomen Kasvupolun kumppanit ovat Jämsän kaupunki, Keski-Suomen kauppakamari, Keski-Suomen liitto, Keski-Suomen Yrittäjät, Kehittämisyhtiö Keulink ja Saarijärven kaupunki.

Haku on auki 19.3.2024 asti - osallistuminen ei maksa muuta kuin aikaa.
Tutustu prosessiin ja hae mukaan!