Valtran Jari Rautjärvi jatkaa Keskuskauppakamarin hallituksessa

Valtran toimitusjohtaja Jari Rautjärvi. Kuva: Viivi Sakkara

Keski-Suomea Keskuskauppakamarin hallituksessa edustaa Valtran Jari Rautjärvi, kun hänet valittiin jatkamaan Keskuskauppakamarin hallituksen jäsenenä vuonna 2022. Keskuskauppakamarin puheenjohtajaksi Keskuskauppakamarin syyskokouksessa 15.12. valittiin OP-ryhmän pääjohtaja Timo Ritakallio.

Keskuskauppakamarin hallituksen varapuheenjohtajiksi valittiin Oriolan toimitusjohtaja Elisa Markula ja Lujabetonin toimitusjohtaja Mikko Isotalo. Sekä Ritakallio, Markula että Isotalo ovat toimineet Keskuskauppakamarin hallituksen jäseninä kuluneena vuonna.

”Keskuskauppakamari ja kauppakamarit ovat erittäin merkittävä toimija suomalaisessa yhteiskunnassa. Edistämme Suomea, joka on vapaa, vauras, avoin ja kilpailukykyinen. Sellainen Suomi on paras aivan jokaiselle, niin yksilöille, yrityksille kuin elinkeinoelämällekin”, sanoo Ritakallio.

Keskuskauppakamarin hallituksen nykyinen puheenjohtaja Jussi Pesonen jättää tehtävän oltuaan hallituksen puheenjohtajana viisi vuotta.

Keskuskauppakamarin hallituksen jäsenet vuonna 2022:

Timo Ritakallio, puheenjohtaja

Elisa Markula, varapuheenjohtaja

Mikko Isotalo, varapuheenjohtaja

Jussi Koskinen, jäsen

Jari Rautjärvi, jäsen

Toni Pokela, jäsen

Veronica Lindholm, jäsen

Timur Kärki, jäsen

Tapani Pulli, jäsen

Mia Mantsinen, jäsen (uusi)

Satu Kiiskinen, jäsen (uusi)

Laura Tarkka, jäsen (uusi)

Hannu Krook, jäsen (uusi)

Ville Kopra, jäsen (uusi)

Saku Sipola, jäsen (uusi)

Jari Rautjärvelle teollisuusneuvoksen arvonimi

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö myönsi Jari Rautjärvelle teollisuusneuvoksen arvonimen 3.12.2021. Keski-Suomen kauppakamari onnittelee!

Jari Rautjärvi toimi Keski-Suomen kauppakamarin puheenjohtajana neljä vuotta vuosina 2016-2019.