Vinkkejä ja tietoa kansainvälisen työvoiman rekrytointiin teollisuusaloille

Onko yritykselläsi tällä hetkellä pula osaavasta työvoimasta? Jos sopivaa työntekijää ei löydy Suomesta, työnantaja voi etsiä työvoimaa myös ulkomailta.

Kuva: Pixabay

Tervetuloa kuulemaan kansainvälisen työvoiman rekrytoinnista

Keski-Suomen kauppakamarin Valmistus- ja tuotantovaliokunta on kutsunut seuraavaan kokoukseensa Keski-Suomen TE-toimistosta kansainvälisen rekrytoinnin EURES-asiantuntijan Sari Takasen kertomaan, kuinka osaavaa työvoimaa rekrytoidaan ulkomailta . Hän avaa myös ulkomaalaisen työvoiman käyttöä koskevaa alueellista linjausta Keski-Suomessa sekä kertoo teollisuusaloille suunnattusta 4.4.2019 Finlands Works Online -messuista.

Jos ulkomaalaisen työvoiman rekrytointi on yrityksellesi ajankohtaista, sinulla on mahdollisuus tulla kuulemaan kansainvälisestä rekrytoinnista lisää valiokunnan kokoukseen.

Kokousaika: Tiistai 19.2.2019 Klo:14.00 - 16.00
Kokouspaikka: Adecco Finland Oy, Ilmarisenkatu 1, Jyväskylä

Ilmoittaudu mukaan kokoukseen >>

Finland Works – European Online Job Days verkkorekrytapahtuma 4.4. klo 11-17

Finland Works on Euroopan laajuinen, verkossa toteutettava rekrytointitapahtuma, jonka tarkoituksena on saattaa yhteen teollisen alan osaajia Euroopasta sekä suomalaisia työnantajia. Verkkotapahtuman aikana voi saada kontaktin kokeneeseen konkariin, vastavalmistuneeseen tai motivoituneeseen alanvaihtajaan koko Euroopan laajuisesti. Avoimet työpaikat saavat näkyvyyttä jo ennen tapahtumaa ja myös sen jälkeen. Tapahtuma mahdollistaa haastattelujen sopimisen ja toteuttamisen verkossa, ja se tukee myös Suomen sisäistä osaavien ammattilaisten ja vastavalmistuneiden liikkuvuutta.

Tapahtumaan osallistuminen on maksutonta, helppoa ja kannattavaa!

Lue lisää teollisuusalan verkkorekrytapahtumasta ja ilmoita yrityksesi mukaan >>

Lisätietoja valiokunnan kokouksesta:

Merja Honkanen,