Elinkeinoelämän foorumi

​​​​​​​Tervetuloa kuulolle ja keskustelemaan yritystoiminnan ajankohtaisista näkymistä. Elinkeinoelämän keskusliiton asiantuntijat kertovat arvioitaan Suomen exit-suunnitelmasta.

Elinkeinoelämän keskusliiton asiantuntijat kertovat arvioitaan, kuinka rajoitusten purkua voitaisiin kirittää ja miten pk-yritykset pääsisivät kiinni jälleenrakennusvaiheen kysyntään. Kuulemme myös ekonomistin arvion siitä, miltä talouden elpyminen näyttää Suomessa ja vientimarkkinoilla. Lisäksi kuulemme mielenkiintoiset yrityskommenttipuheenvuorot matkailu-, tapahtuma- ja IT-yritysten näkökulmasta.

Tilaisuuden avaus
Puheenjohtaja Antti Määttä, Keski-Suomen kauppakamari

Suomen exit-suunnitelma – millä askelmerkein yrittäjät uuteen kasvuun?
Pk-johtaja Petri Vuorio, EK

Mitä talouden tutka lupaa lähikuukausille?
Ekonomisti Simo Pinomaa, EK

Exit-suunnitelma ja lähiajan näkymät matkailuyrityksen näkökulmasta, Toimitusjohtaja Seppo Virta, Peurunka Oy​​​​​​​

Miltä näyttää tapahtuma-alalla? Korona-exit tapahtumatuotannon näkökulmasta, toimitusjohtaja Juha Rahko, Jyväskylän Messut Oy

Koronavuosi ja lähinäkymät IT-alan yrityksen näkökulmasta,
Toimitusjohtaja Tapani Stjernvall, Bitcomp Oy

12.05.2021 09:00 - 10:00

Tervetuloa kuulolle ja keskustelemaan yritystoiminnan ajankohtaisista näkymistä. Elinkeinoelämän keskusliiton asiantuntijat kertovat arvioitaan Suomen exit-suunnitelmasta – kuinka rajoitusten purkua voitaisiin kirittää ja miten pk-yritykset pääsisivät kiinni jälleenrakennusvaiheen kysyntään? Kuulemme myös ekonomistin arvion siitä, miltä talouden elpyminen näyttää Suomessa ja vientimarkkinoilla.

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Webinaari

Tilaisuus järjestetään webinaarina Teamsilla. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille paria päivää ennen tilaisuutta.

Tilaisuus on maksuton.