Peruttu: Ennakkoperintä

Ennakkoperintä-koulutus tarjoaa tiiviin paketin vuoden 2022 verotukseen vaikuttavista muutoksista.

KOULUTUSPÄIVÄN SISÄLTÖ:

- Veroperusteet 2022

• Vuoden 2022 tuloveroasteikko
  • Vähennykset ja muut lainsäädäntömuutokset

- Ennakkoperintä 2022

• Verokorttien ulkoasu, voimaantulo ja alkuvuoden menettely
  • Eläke- ja työttömyysvakuutusmaksu
  • Työnantajamenettelyn muutokset ja verotusmenettely
  • Luontoisedut ja kustannusten korvaukset

- Tulorekisterin ajankohtaiset asiat

• Vuoden 2022 muutokset
  • Muuta ajankohtaista

- Uutta oikeuskäytäntöä ennakkoperinnästä

- Viimeaikaiset Verohallinnon ohjeet

02.12.2021 09:00 - 14:00

KoulutuksetTalous

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Jyväskylä / etäosallistuminen mahdollinen

Asiantuntija:

Janne Myllymäki

OTL, KTL
Johtamisen ja talouden tiedekunta
Tampereen yliopisto

OTL, KTL Janne Myllymäki työskentelee verotuksen oikaisulautakunnan puheenjohtajana ja yliopisto-opettajana. Hänellä on laaja ja monipuolinen kokemus erilaisista verotuksen asiantuntija- ja opetustehtävistä. Myllymäki on julkaissut useita verotusta koskevia kirjoja ja artikkeleita. Hän on kokenut ja pidetty luennoitsija.

Hinta:
Jäsenetuhinta 360 € + alv 24 % , normaalihinta 460 € + alv 24 % .
Maksuun sisältyy ohjelman mukainen luento, materiaali ja tarjoilu.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittauduthan koulutukseen ke 24.11.2021 mennessä.

​​​​​​​Ennakko kysymyksiä asiantuntijalle:
Voit halutessasi esittää ennakkokysymyksiä koulutuksen asiantuntijalle, johon haluat häneltä vastauksia koulutuspäivän aikana. Voit kirjata kysymykset ilmoittautumislomakkeeseen tai laittaa sähköpostilla: tuula.rahikainen@kskauppakamari.fi.

Mikäli tarvitset lisätietoja, vaihtoehtoisen osallistumistavan tai ryhmätarjouksen, otathan yhteyttä:
Tuula Rahikainen, Keski-Suomen kauppakamari
​​​​​​​puh. 050 473 1775 tai tuula.rahikainen(ät)kskauppakamari.fi

Oikeudet muutoksiin:
Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Mikäli sairastut tai sinulla on Covid-19 oireita, (kurkkukipua, yskää, nuhaa tai kuumetta) pyydämme sinua ottamaan yhteyttä, niin sovitaan sinun kannaltasi paras toimintamalli. Tilallesi voi tulla myös yrityksestäsi/organisaatiostasi toinen henkilö. ​​​​​​​Ilmoita muutoksista puh. 050 473 1775 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi

Peruutusehdot:

• Osallistumisen voi perua maksutta 14 arkipäivää ennen tilaisuutta. Sen jälkeen perutuista ilmoittautumisista laskutamme puolet osallistumismaksusta.
  • Mikäli henkilö peruu osallistumisen vähintään 2 arkipäivää ennen tilaisuutta, laskutamme koko osallistumismaksun.
  • Jos henkilö jättää saapumatta paikalle, laskutamme koko osallistumismaksun.

Keski-Suomen kauppakamarin tietosuojaseloste