Kauppakamarin Aamukahvit

.mnb,mb

--

Tervetuloa Kauppakamarin Aamukahveille tutustumaan ja vaihtamaan kuulumisia kauppakamarin sekä jäsenyritystemme edustajien kanssa.

Aika: keskiviikko 7.6. klo 8.30-10.00

Paikka: kauppakamarin toimisto, Kauppakatu 28 B, Jyväskylä

--

Kauppakamari tarjoaa jäsenistölleen monenlaisia mahdollisuuksia verkostoitua ja luoda uusia kontakteja. Näillä Aamukahveilla tutustutaan toisiimme ja vaihdetaan kuulumisia. Tähän kaikille jäsenille tarkoitettuun vapaamuotoiseen, matalan kynnyksen tapaamiseen ei tarvitse erikseen ilmoittautua. Meille sopii oikein hyvin, että vain ilmestyt toimistollemme (Kauppakatu 28, sisäpiha).

,nvmv

Saapuminen Keski-Suomen kauppakamarin toimistolle:

Kauppakadun/Kävelykadun suunnasta

Stadiumin ja Avenue Bar & Dinerin välisestä porttikongista sisään, sisäpihalla suunta viistosti vasempaan pihan keskellä olevaa talon päätyä kohti. Talon päädyssä ikkunoissa kyltit ohjaavat oikealle ulko-ovelle. Soita ovikelloa niin tulemme avaamaan oven.

Saapuminen Vapaudenkadun kautta

​​​​​​​Parturi-kampaamo Minnan nurkalta lähtee kapea kulkuväylä, jonka nimi on Wahlstreet. Kävele katua, kunnes saavut sisäpihalle. Talon päädyssä Ikkunoissa kyltit ohjaavat oikealle ulko-ovelle. Soita ovikelloa niin tulemme avaamaan oven.

Lämpimästi tervetuloa!