Keski-Suomen Yritystreffit vol. 2

Koko Keski-Suomen kattavilla online-yritystreffeillä yrittäjillä on mahdollisuus verkostoitua niin toistensa kuin treffien kumppaneiden kanssa.
​​​​​​​

Järjestämme tiistaina 13.4.2021 klo 16.00-19.00 koko Keski-Suomen kattavat online-yritystreffit, jossa yrittäjillä on mahdollisuus verkostoitua niin toistensa kuin treffien kumppaneiden kanssa. Osallistuminen on maksutonta.

Treffeillä yrittäjät voivat verkostoitua kahdella tavalla!

Voit sopia henkilökohtaisia tapaamisia toisten yrittäjien ja muiden osallistujien kanssa sekä pistäytyä klo 17.00-18.30 auki olevissa pienryhmähuoneissa, joissa tapahtuman kumppanit vastaavat yrittäjiä askarruttaviin kysymyksiin ja esittelevät palveluitaan, yrittäjille hyödyllisiä hankkeita ja yrityksiä kiinnostavia rahoitusmahdollisuuksia. Pienryhmähuoneet julkaistaan ennen tapahtumaa Ryhmähuoneet-sivulla.

13.04.2021 16:00 - 19:00

Koko Keski-Suomen kattavilla online-yritystreffeillä yrittäjillä on mahdollisuus verkostoitua niin toistensa kuin treffien kumppaneiden kanssa.

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Virtuaalisesti

Mikä parasta, tähän verkostoitumistilaisuuteen voit osallistua etänä vaikka kotitoimistosta! Mukaan pääset täyttämällä rekisteröitymislomakkeen. Rekisteröitymisen jälkeen kirjaudu sisälle tapahtumasivulla, tutustu muihin osallistujiin ja sovi itsellesi kahdenkeskisiä treffejä.

Osallistuaksesi tarvitset tietokoneen tai mobiililaitteen, jossa on mikrofoni ja kamera. Lisää ohjeita ja vinkkejä löydät kirjauduttuasi sisään valikosta kohdasta Ohjeet ja vinkit.

15.50 Etäyhteysalusta avautuu
16.00 Alkupuheenvuorot ja kumppaniesittelyt
16.50 Treffiohjeistus
17.00 Kahdenkeskiset treffit alkavat
17.00 Pienryhmähuoneet avautuvat
18.30 Pienryhmähuoneet sulkeutuvat
19.00 Kahdenkeskiset treffit päättyvät (viimeistään)

Keskiviikkona 7.4. klo 9.00-10.00 järjestetään infotilaisuus, jossa annetaan vinkkejä verkostoitumiseen, näytetään, miten treffeille ja pienryhmähuoneisiin mennään sekä kerrotaan tapahtuman sisällöstä. Mukaan tilaisuuteen pääset tästä.

Yritystreffit järjestävät yhteistyössä
​​​​​​​