Matka Jekaterinburgiin ja Tjumeniin 22.-26.3.2020

Ilmoittaudu mukaan Team Finland -vienninedistämismatkalle Jekaterinburgiin ja Tjumeniin.

Tutustumme suurlähettiläs Mikko Hautalan johdolla alueiden liiketoimintamahdollisuuksiin ja solmimme uusia bisneskontakteja.

Jekaterinburg ja Tjumen ovat kaksi suurkaupunkia, jotka tarjoavat paljon mahdollisuuksia kansainvälisille yrityksille.

Jekaterinburg on yksi Venäjän huomattavimmista finanssi- ja liike-elämän keskuksista ja se on luokiteltu Venäjän kolmanneksi tärkeimmäksi bisneskaupungiksi. Sverdlovskin alue on nykyaikainen liike-elämän keskittymä, jossa itä kohtaa lännen. Alue tarjoaa lukuisia vaihtoehtoja tuotannon sijoittumiselle sekä hyviä yhteistyömahdollisuuksia paikallisten yritysten kanssa. Jekaterinburgissa valmistellaan parhaillaan vuoden 2023 universiadeja, mikä tarkoittaa käytännössä suurta määrää erilaisia infrahankkeita. Alueella tarvitaan lisäksi erilaisten ratkaisujen toimittajia teollisuusyrityksille, etenkin kaivosteollisuudessa. Myös jätehuollon erityisosaamiselle on tarvetta. Jekaterinburgissa toteutetaan lisäksi erilaisia ”älykäs kaupunki” ja “älykäs alue” -hankkeita.

Tjumenia pidetään yhtenä houkuttelevimmista bisneskaupungeista Venäjällä sen muuttovetovoiman ja uusien investointien määrän pohjalta. Kaupungin väkiluku kasvaa ja siellä on meneillään paljon erilaisia projekteja. Tjumeniin suunnitellaan uutta vaneritehdasta ja tulossa on lisäksi erilaisia petrokemianteollisuuden hankkeita. Lisäksi hotellihankkeita ja terveydenhuollon sekä muiden alojen hankkeita on tulossa. Rakentamisen volyymi on kaupungissa kasvanut viimeisten kuuden vuoden aikana peräti neljänneksellä.

Matkan aikana järjestetään myös Suomen työ- ja elinkeinoministeriön ja Sverdlovskin alueen välisen yhteistyöryhmän kokous.

Erityisesti alla mainituilta aloilta toivotaan runsaasti osallistujia, mutta kaikkien alojen yritykset ovat tervetulleita mukaan: rakentaminen, jätehuolto, terveydenhuolto, kaivosteollisuus ja metsäteollisuus.

Huomioimme matkaohjelmassa kaikkien osallistuvien yritysten tarpeet toimialan mukaisesti.

Yritysohjelmaan sisältyy:

• Osallistuvan yrityksen tarpeiden huolellinen alkukartoitus
  • B2B neuvottelut: tapaamiset kartoituksen pohjalta valittujen paikallisten yritysten kanssa
  • yritysvierailut
  • alueyhteistyöryhmänkokous Jekaterinburgissa
  • paikalliskuljetukset ohjelman mukaisesti
  • ohjelmaan merkityt ruokailut
  • tulkkaus ryhmän yhteisissä tilaisuuksissa
  • Suomalais-Venäläisen kauppakamarin asiantuntijan palvelut matkan aikana

Kauppakamarin jäsenille annetaan 25% alennus matkan hinnasta!

Yritysohjelman hinta:

Ei-jäsenet: 1140 eur + alv
Jäsenet: 855 eur + alv

Saman yrityksen toinen osallistuja saa 50% alennuksen hinnasta. Mikäli osallistut ainoastaan toisen kaupungin osuuteen (Jekaterinburgin tai Tjumenin), saat 150 euroa alennusta matkan hinnasta.

Matkakuluista (lennot, hotelli, viisumi) jokainen osallistuja huolehti itsenäisesti.

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 25.2.2020

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:
Annika Peitsara, annika.peitsara@svkk.fi, puh. +358 40 513 4969

Matkaan sovelletaan SVKK:n yleisiä toimitusehtoja. Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin​​​​​​​