Uljas Valkeinen

Olen ollut Keski-Suomen kauppakamarin toimitusjohtajana 18 vuotta. Ennen tätä työtä olin Kehittämisyhtiö Karstulanseutu Oy.n toimitusjohtaja. Yrityskehittämisen parissa olen työskennellyt 25 vuoden ajan.
Kauppakamarin missio on elinkeinoelämän kilpailukyvyn kehittäminen. Vahvin osaaminen ja asiantuntemus vaikuttamiseen on kauppakamarin valiokunnissa, joissa on yli 200 yritysten ja elinkeinoelämän asiantuntijaa.

Nyt on toinen vuosi valtakunnallisen Kasvu Openin johtajana. Kasvu Openissa vastaan koko ohjelman toteutuksesta ja yhteistyökumppaneista. Olen myös prosessin kehittämisestä vastaavan Kasvu Open Boardin puheenjohtaja.
Kasvu Openissa on parasta se, että voi auttaa pk-yrityksiä kasvuun ja kansainvälistymään yhdessä unelmatiimin kanssa.

Harrastan monipuolisesti metsästystä sekä kotimaassa että ympäri maailmaa. Kotona on kaksi metsästyskoiraa bretoni Hero ja viiriäiskoira Binson sekä tietysti metsästystä harrastava puoliso Marjaana. Muita yhteisiä harrastuksia Marjaanan kanssa ovat moottoripyöräily ja urheilusukellus. Kokkaan mielelläni herkkuruokia riistasta ja kalasta. Viimeisimmät harrastuksiin liittyvät hankinnat ovat olleet matkailuvaunu ja purjevene. Että touhua piisaa niin maalla, merellä kuin ilmassakin.

Uljas Valkeinen

toimitusjohtajaedunvalvonta, vaikuttaminen