Viestijäverkosto

Keski-Suomen kauppakamari on koonnut viestijäverkoston, mitä viestinnällistä yhteistyötä voimme tehdä yhdessä, mikä hyödyttää toimijoita ja Keski-Suomea. Missiona on toimia kasvavan ja vetovoimaisen Keski-Suomen puolesta. Viestijäverkosto kokoaa yhteistyöhön maakunnan viestijät niin julkisyhteisöistä kuin yrityksistä. Viestijäverkosto toimii myös vertaisfoorumina, jossa ajatuksia pääsee vaihtamaan kollegojen kanssa.

Kokoonpano:

Pirjo Ahapainen, viestintäpäällikkö, Keski-Suomen ELY-keskusJenni Hyvärinen, viestintä- ja markkinointipäällikkö, Gradia
Paula Koivupalo, markkinointipäällikkö, YritystehdasNea Kontoniemi, markkinointipäällikkö, HT Laser
Sami Linna, asiakkuusjohtaja, Avidly
Antti Siukola, viestintäpäällikkö, Keski-Suomen liitto
Anna-Kaisa Säkkinen, viestintäjohtaja, Jyväskylän yliopisto
Tuija Tiitinen, viestintäkoordinaattori, POKE
Heli Toivola, markkinointipäällikkö, JAMKSuvi Vuojolainen, markkinointipäällikkö, Business Jyväskylä
Viivi Sakkara, viestintäpäällikkö, Keski-Suomen kauppakamari

Ota yhteyttä: