Jyväskylän hyvä vire houkuttelee yrityksiä investoimaan uusiin tilaratkaisuihin

Jyväskylä kehittyy vauhdilla, ja talouden positiiviset kasvunäkymät antavat yrityksille luottoa investoida liike- ja toimistotiloihin entistä rohkeammin. Jo vuodesta 2002 lähtien Jyväskylässä toiminut Infonia tietää, millaisista rakennuspalikoista on toimiva kiinteistöratkaisu tehty.
​​​​​​​

”Kotikaupunkimme yritysten hyvä vire heijastuu suoraan jokapäiväiseen työhömme, kun saamme luoda uutta eri toimialojen yritysten kanssa. Työelämän trendit näkyvät meillä esimerkiksi siten, että henkilökohtaisista työhuoneista on siirrytty avokonttorien kautta kohti joustavia monitilatoimistoja”, Infonian toimitilamarkkinoinnin asiantuntija Mikko Hirvi kuvailee.

Pääasiassa Jyväskylässä ja Muuramessa toimiva Infonia vastaa kiinteistön koko elinkaaresta aina tontin tarkastuksesta lähtien. Pitkäaikaisen kokemuksen ja kattavan verkoston avulla Infonian asiantuntijat löytävät jokaiselle yritykselle yksilöllisiin tarpeisiin istuvat tilat – tarvittaessa rakennuttamalla upouusia kohteita. Valtaosa yrityksen toimeksiannoista liittyykin toimitilamarkkinointiin ja kiinteistökehitykseen.

”Tuoreimmat toimeksiantomme ovat osoittaneet, kuinka Seppälän vetovoima houkuttelee yrityksiä. Myös kaupunkikeskusta elää jatkuvasti, ja löysimme esimerkiksi Crazy Townille ja Naughty Burgerille sopivat tilat kävelykadun varrelta. Uusi Hippos on oma lukunsa, kunhan sen rakentaminen alkaa”, yrityksen toimitusjohtaja Antti Malinen kertoo.

Kun alueen yritykset kehittyvät ja laajentavat toimintaansa, asettaa se positiivisia haasteita myös kasvavalle Infonialle.

”Jotta myyntimme sujuisi vähintään yhtä tehokkaasti kuin nyt, myynnin tukijärjestelmiin olisi hyvä saada lisää potkua. Koska meidän on ilo seurata paikallisten yritysten kehitystä, haluamme vastata jatkossakin yritysten toiveisiin parhaalla mahdollisella tavalla”, Hirvi kiteyttää.

Merkki luotettavuudesta – Keski-Suomen kauppakamarilla jo reilut 650 jäsentä

Nostamme jäsenyrityksiämme esiin kanavissamme ja kerromme mielellämme positiivisia yritysuutisia. Onko organisaatiollasi tiedotettavaa tai haluatko näkyvyyttä kanavissamme? Lisää tiedotuslistalle tai ota yhteyttä: nelli.miettinen@kskauppakamari.fi. Tule mukaan vaikuttavaan joukkoomme.