Esimiespäivät Vierumäellä 11.-12.10.2018​​​​​​​

Esimiespäivät Vierumäellä on seminaari sinulle, tuore tai jo kokeneempi esimies, joka tarvitset kattavasti tietoa työlainsäädännön vaatimuksista, ja haluat terävöittää osaamistasi onnistuaksesi tehtävässäsi esimiehenä.

Esimiespäivillä saat vastauksia muun muassa näihin kysymyksiin:

• Kuinka onnistua esimiehen vaativassa tehtävässä?
  • Mitkä ovat työyhteisön kantavat rakenteet ja millainen on esimiehen rooli työyhteisössä?
  • Miten ratkaistaan tyypillisiä ongelmatilanteita työyhteisössä ja annetaan rakentavaa palautetta?
  • Mitä tarkoittaa käytännössä käyttää työnjohto- eli direktio-oikeutta työnantajan edustajana?
  • Miten toimitaan, jos työntekijä ei noudata työaikaa tai laiminlyö työvelvoitetta?

Esimiespäivillä lakimies Kirsi Parnilan teemoja ovat työsuhteen ehtojen määräytyminen, työnjohto-oikeus ja työsuhteen päättämistilanteet.​​​​​​​ Organisaatio-
psykologi Pekka Järvisen johdolla syvennytään esimiestyön peruspilareihin ja johtamisen merkityk-seen sekä pohditaan työyhteisön käyttäytymisen lainalaisuuksia.

11.10.2018 09:30 - 12.10.2018 15:00

Hinta kauppakamarin jäsenille on 750 € ja muille 950 € (alv 0 %). Matkaseminaarin järjestää Helsingin seudun kauppakamari puh. 09-2286 0360, asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi

KoulutuksetJohtaminen

Vierumäki Resort Hotel
Urheiluopistontie 400, 19120 Vierumäki

Hinta kauppakamarin jäsenille on 770 € (+alv 0 %) ja muille 970 € (+alv 0 %).

Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi materiaali, ohjelman mukaiset tarjoilut, oheisohjelma ja
yöpyminen kahden hengen huoneessa. Lisämaksusta mahdollisuus yhden hengen huoneeseen
(+80 €). Mikäli ilmoittaudut yksin kahden henkilön huoneeseen, varauduthan yhden hengen
huoneen lisämaksuun, mikäli sinulle ei löydy huonetoveria. Oheisohjelma järjestetään, mikäli
ryhmät saadaan kokoon. ​​​​​​ ​​​​​​​​​​​​​​Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.