Webinaari - Vaalikevät ja talouden suhdannekuva 2019

Tervetuloa osallistumaan Keski-Suomen kauppakamarin jäsenistölle suunnattuun talousaiheiseen webinaariin, jossa Säästöpankkiryhmän pääekonomisti Timo Vesala puhuu Suomen talouden lähivuosien näkymistä. Webinaarissa käsitellään myös Keski-Suomen aluetaloutta sekä vaalikevään ajankohtaisia talouspoliittisia aiheita.

bgfbgbgfbfgbvf

Aika: Torstai 28.3. klo 9.00-9.30.
Paikka: Voit osallistua webinaariin omalla tietokoneellasi tai mobiililaitteellasi.

Säästöpankkiryhmän pääekonomisti Timo Vesalan aiheina:

• Suomen talouden näkymät 2019-2020
  • Näkökulmia Keski-Suomen aluetalouteen
  • Vaalikevään talouspoliittisia ydinkysymyksiä

Webinaari on maksuton ja sen tarjoaa Säästöpankki Optia yhteistyössä Säästöpankkikeskuksen kanssa.

​​​​​​​Tervetuloa mukaan webinaariin!

28.03.2019 09:00 - 09:30

Finanssialan valiokunnan tarjoamat webinaarit Keski-Suomen kauppakamarin jäsenille jatkuvat.
Säästöpankki Optia järjestää yhdessä Säästöpankkiryhmän kanssa webinaarin.

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Oma tietokone

Mikä on webinaari?

• Webinaari on internetissä toteutettu tapahtuma, johon voit tulla mukaan omalta tietokoneeltasi, tabletiltasi tai älypuhelimeltasi sijainnistasi riippumatta.
  • Säästöpankin webinaarit toteutetaan Go to Webinar -järjestelmällä.
  • Et tarvitse maksullisia ohjelmistoja voidaksesi osallistua webinaariin.
  • Käyttämässäsi laitteessa pitää olla äänentoistoa varten kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse.
  • Tarkemmat osallistumisohjeet saat sähköpostitse ilmoittautumisen jälkeen.

Näin osallistut webinaariin:

• Täytä tietosi Ilmoittaudu webinaariin -linkin takaa löytyvälle ilmoittautumislomakkeelle.
  • Ennen webinaaria saat sähköpostiisi viestin, josta löydät osallistumislinkin.
  • Kirjaudu sisään webinaariin saamasi linkin kautta muutamaa minuuttia ennen alkua.
  • Kun liityt webinaariin ensimmäisen kerran, webinaari-työkalu asentuu laitteellesi.
  • Tarkista, että tietokoneesi tai mobiililaitteesi äänet ovat päällä.
  • Jos käytät kuulokkeita, tarkista, että ne on kytketty oikein.

hnghnghnhgng

Etkö pääse osallistumaan järjestettävään webinaariin 28.3.2019?
Ilmoittaudu silti mukaan, niin saat webinaari-nauhoitteen jälkikäteen sähköpostiisi. Webinaari on myös katsottavissa alla olevan linkin kautta webinaarin jälkeen.

Onko mielessäsi kysymys, johon haluaisit saada vastauksen aiheeseen liittyen?
Lähetä kysymyksesi ennakkoon, niin saat vastauksen webinaarin aikana. Kysymyksiä voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen webinaari@saastopankki.fi.

Säästöpankki on apunasi oman taloutesi parantamisessa.
​​​​​​​Jätä yhteydenottopyyntö tai osallistu kuukausittain järjestettäviin markkinakatsaus-webinaareihimme, niin saat lisää tietoja mm. vallitsevasta taloustilanteesta.