PERUTTU: Google Analytics 4 perusteet

Ota haltuun Google Analytics 4

Google Analytics päivittyy heinäkuussa uuteen versioon, ja vanha versio poistuu silloin kokonaan käytöstä. Uuden version käyttöönotto tulee vaikuttamaan muun muassa tiedonkeruun perusteisiin, analytiikan käyttöönottoon, konversioiden ja tapahtumien raportointiin sekä näkymiin, metriikoihin ja mittaristoihin.

Koulutuksen tarkoitus on tutustua Google Analytics 4 perusominaisuuksiin. Käymme läpi tärkeimmät näkymät ja toiminnallisuudet, joita peruskäyttäjä usein tarvitsee. Koulutuksessa selviää, millaista tietoa verkkosivukävijöistä Google Analyticsista löytyy ja käymme perustasolla läpi, miten tietoja luetaan.

Koulutus sopii niille, jotka eivät ole vielä juurikaan käyttäneet Google Analytics 4:sta, ja haluavat saada alkusysäyksen analytiikan käytölle. Osallistujalla täytyy olla käytössä yrityksen uusi Google Analytics 4 -tili, jotta voi osallistua koulutukseen.

hgfjfgff

Koulutuksen sisältö

• Google Analytics 4 perusteet
  • Erot edelliseen versioon
  • Google Analytics digimarkkinoinnin tukena
  • Google Analytics perusnäkymät ja yleismetriikat
  • Google Analytics ja tavoitteiden määrittelyn periaatteet
  • Segmentit
  • Raportointi -> esimerkkiraportti
  • Analytics-tilin asetukset
26.04.2023 12:00 - 16:00

Koulutuksessa käymme läpi tärkeimmät Google Analytics 4 näkymät ja toiminnallisuudet, joita peruskäyttäjä usein tarvitsee. Koulutuksessa selviää, millaista tietoa verkkosivukävijöistä Google Analyticsista löytyy ja käymme perustasolla läpi, miten tietoja luetaan.

KoulutuksetMyynti

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Etäyhteydellä

Kouluttaja

Jonna Muurinen

Toimitusjohtaja, Digimarkkinoinnin kouluttaja
​​​​​​​Kuulu Oy

Jonna Muurinen on Kuulun perustaja ja toimitusjohtaja. Hän on kasvattanut Kuulusta 25 henkilöä työllistävän kasvuyrityksen, jonka brändi tunnetaan raikkaana ja kiinnostavana. Jonnalla on kansainvälisen yritysviestinnän maisteritutkinto Oulun yliopistosta, jonka lisäksi hän on suorittanut digimarkkinoinnin, brändäyksen ja palvelumuotoilun täydennyskoulutuksia Aalto-yliopistossa ja OAMK:ssa. Jonna kouluttaa vuosittain noin 80 erilaisessa viestinnän, markkinoinnin ja strategisen yrityskehittämisen koulutuksessa. Hänet valittiin vuonna 2019 Oulun seudun Yrittäjänaiseksi.

Jonnan LinkedIn-profiilin löydät täältä
Jonnan blogeja voit käydä lukemassa täältä

Jonnan saamia palautteita koulutuksesta:

"Koulutus oli kaikin puolin silmiä avaava ja hyvä. Koulutuksessa tuli tuttuun asiaan paljon uutta informaatiota ja näkökantoja."

"Selkeä, helposti seurattava etenemistapa ja tyyli. Oli tilaa kysymyksille ja keskustelulle, tuli henkilökohtaisuuden tuntu ja mukava tunnelma."

Hinta ja ilmoittautuminen

Kauppakamarin jäsenille 280 €, muille 380 €.
Hintoihin lisätään alv 24%.

Hintaan sisältyy ohjelman mukaiset luennot ja materiaali.

Hyödynnä myös määräalennuksemme, ilmoita samaan koulutukseen ​​​​​​​5 – maksa 4!
Tai early bird -etu -10 % ilmoittautumalla 26.3. mennessä!

kjljkhjkhj

Ilmoittauduthan koulutukseen ti 11.4.2023 mennessä.

Tuula Rahikainen, Keski-Suomen kauppakamari
puh. 050 473 1775 tai tuula.rahikainen@kskauppakamari.fi

Peruutusehdot

• Osallistumisen voi perua maksutta 14 arkipäivää ennen tilaisuutta. Sen jälkeen tehdyissä peruutuksissa laskutamme puolet osallistumismaksusta.
  • Mikäli osallistuminen perutaan vähintään 2 arkipäivää ennen tilaisuutta, laskutamme koko osallistumismaksun.
  • Jos jätät saapumatta paikalle, laskutamme koko osallistumismaksun.
  • Mikäli olet estynyt tulemaan koulutukseen, tilallesi voi tulla yrityksestäsi / organisaatiostasi toinen henkilö. Muutoksista on hyvä ilmoittaa puh. 050 473 1775 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi

Oikeudet muutoksiin

• Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.
  • Koulutuksen järjestämisen ehtona on vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.