Hankintaseminaari 2023

Yrittäjä, yrityksen edustaja, kunnan edustaja, muu julkisista hankinnoista kiinnostunut toimija – tervetuloa mukaan Hankintaseminaariin to 4.5. klo 8.30–16! Seminaarin teemana on taloudellinen kestävyys julkisissa hankinnoissa. Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille hankinnoista kiinnostuneille.

Aika: to 4.5. klo 8.30–16.00

Paikka: Dynamon auditorio, Jamk, Piippukatu 2, Jyväskylä

Seminaarin puhujat ja puheenvuorot

Julkisten hankintojen vaikuttavuus lähialueilla, Mika Hänninen KEINO osaamiskeskus/Hansel

Procurement snack, Mikko Tähkänen, Kirkkohallitus

Kasvuun julkisilla hankinnoilla, Samuli Soini Alfame systems Oy

Vahinko- ja vastuuvakuuttaminen yrityksille ja julkiselle sektorille, Teemu Pinomäki, LähiTapiola

Reilun kilpailun lisääminen julkisissa hankinnoissa, Antti Norkela & Jan Jääskeläinen, KKV

Kestävä sopimusyhteistyö -paneelikeskustelu, juontajana Veli Puttonen. Keskustelemassa: Hanne Toukoaho, Seppäkoski Oy, Vili Varis, Kiinteistönhoito Varis Oy, Marja Pudas ja Janne Jaatinen, ELY-keskus, Hanna Vihavainen, Keski-Suomen Hyvinvointialue

Procurement snack, Henna Nyman, Jamk

Taloudellinen vaikuttavuus Jesse Hakkarainen, PTCS

04.05.2023 08:30 - 16:00

Yrittäjä, yrityksen edustaja, kunnan edustaja, muu julkisista hankinnoista kiinnostunut toimija – tervetuloa mukaan Hankintaseminaariin! Seminaarin teemana on taloudellinen kestävyys julkisissa hankinnoissa. Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille hankinnoista kiinnostuneille.

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

JAMK / Dynamon auditorio, Jyväskylä
Piippukatu 2, 40100 Jyväskylä

Tilaisuuden järjestävät Jyväskylän kaupunki, Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Keski-Suomen Yrittäjät, Keski-Suomen kauppakamari, Keski-Suomen Hyvinvointialue, KEINO ja Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus. Tapahtuman sponsoreina Lähitapiola Keski-Suomi ja SC Software.

Lisätietoja:

Nina Kaari, hankintojen erityisasiantuntija, Jyväskylän kaupunki p. 0504097609