”Johtamisen arki ja käytännöt” –valmennus

Intotalon uusi johtamisvalmennus ”Johtamisen arki ja käytännöt” vie johtajuutesi uudelle tasolle! Valmennus alkaa Jyväskylässä 24.5.2018 professori Esa Saarisen huippuseminaarilla aiheella ”Systeemiälykäs työyhteisö.” Intotalon Johtamisvalmennus nyt kauppakamarin jäsenyrityksille erikoishintaan.

Johtamisvalmennus on suunnattu sinulle, joka toimit pk-yrityksen esimiehenä tai organisaation johtotehtävissä. Valmennuksen sisällöt on valittu tarkalla korvalla yritysjohtajien ja organisaatioiden esimiehien toiveita ja tarpeita kuunnellen, ja siksi teemat osuvat suoraan käytännön työn ytimeen.

Tässä valmennuksessa saat käyttöösi parhaat käytänteet muun muassa

-oman ajattelun johtamiseen
-ajankäytön suunnitteluun
-palautteen antamiseen
-konfliktien selvittämiseen
-työilmapiirin kehittämiseen ja
-voittavan yrityskulttuurin rakentamiseen.

Valmennus koostuu seminaarista ja kolmesta valmennuspäivästä, joiden aiheet rakentuvat seuraavasti:

- 24.5.2018 klo 8.00 - 12.00 Kokonaisuus huipentuu professori Esa Saarisen huippuseminaariin aiheella ”Systeemiälykäs työyhteisö.”
- 11.9.2018 klo 10.00-16.00 Itsensä johtaminen esimiestyön lähtökohtana
- 4.10.2018 klo 10.00-16.00 Tavoitteellinen ja innostava tiimin johtaminen
- 13.11.2018 klo 10.00-16.00 Voittajakulttuurin kehittäminen
​​​​​​​

Valmennuksen tarkemmat sisällöt löytyvät http://www.intotalo.com/johtamisvalmennus/

Paikkana: Hotelli Verso, Jyväskylä. Esa Saarisen seminaari Jyväskylän Paviljongissa.
​​​​​​​
Valmentajina toimivat kokeneet yrittäjät ja esimiehet, jotka tuntevat yritysjohtamisen haasteet omakohtaisesti. Saat asiantuntijoilta käyttöösi käytännön työkaluja ja oppeja, jotka on testattu toimiviksi käytännössä.

Valmennuksessa saat ajan ja paikan kehittää omaa esimiestyötäsi sekä kullanarvoisen mahdollisuuden keskustella ja jakaa kokemuksia toisten yritysjohtajien kanssa.

Tule mukaan valmennusryhmään luomaan parempaa johtamista!

Valmennuksen hinta kauppakamarin jäsenyrityksille 1 900 € + alv 24%.

Muille 2 250 € + alv.24 %

​​​​​​​Valmennuksen järjestää Intotalo Oy.