Johtajaklubi® – avoimen keskustelun vertaisfoorumi

Klubitoiminta perustuu avoimen keskustelun vertaisfoorumeihin, joiden ydinajatus on osaamista jakava luottamusverkosto. Klubissa kehität osaamistasi yhdessä samassa asemassa olevien kollegojesi kanssa. Klubilaiset sparraavat toisiaan jakamalla keskenään tietoa, kokemuksia, huolenaiheita ja onnistumisia.
​​​​​​​

Johtajaklubin fasilitaattori Matti Hirvanen esittäytyy ja kertoo omia kokemuksia Johtajaklubissa.

jojopj

Klubitapaamiset

Klubitapaamisia järjestetään 5 kertaa vuoden aikana noin 3 tuntia kerrallaan. Klubitapaamiset: 14.6., 4.9., 21.11. , 31.1.2019 ja 19.3. 2019. Klubikauden kohtaamisten teemat määrittyvät sen mukaan, mitä aiheita osallistujat haluavat käsitellä. Tarkempi suunnitelma tehdään ensimmäisellä kerralla.

Tapaamisissa on aina mukana ammattifasilitaattori, jonka tehtävänä on ohjata ja innostaa keskusteluja. Klubissa työskennellään ja opitaan yhdessä. Teemoja käsitellään koko ryhmän viisautta ja eri menetelmiä hyödyntäen, käytännönläheisesti. Oivallukset syntyvät ryhmässä. Johtajaklubissa verkostoidut tehokkaasti ja saat konkreettista tukea työhösi!

Valtakunnallinen johtajien verkosto

Klubiverkostoja kokoontuu eri kauppakamarialueilla ja klubilaisille järjestetään myös mm. yritysvierailuja, joihin kaikki klubilaiset ovat tervetulleita. Klubilaiset kutsutaan myös valtakunnalliseen LinkedInin suljettuun keskustelufoorumiin, jossa on helppo täydentää ja jatkojalostaa tapaamisissa virinneitä keskusteluja, jakaa informaatiota tai vaikkapa kysyä muilta neuvoja. ​

14.06.2018 14:00 - 17:00

Uusi klubi pyörähtää käyntiin 14.6.2018 klo 14.00-17.00.
Muut päivät ovat ti 4.9.2018,  ke 21.11.2018, to 31.1.2019 ja maaliskuussa 2019.

KoulutuksetJohtaminen

Ilmoitetaan kunkin klubitapaamisen kutsussa
Jyväskylä

10 syytä liittyä Johtajaklubiin:

1. Luot uudenlaisen luottamusverkoston
2. Kehität johtamistaitojasi
3. Opit toisten kokemuksista ja vältät muiden virheet
4. Saat hyödyllisiä vinkkejä miten toimia eri tilanteissa
5. Näet asiat uusista näkökulmista
6. Tarjoat kehittymisen mahdollisuuden myös muille
7. Kuulet asiantuntijoiden puheenvuoroja
8. Kuulut LinkedInin suljettuun keskusteluryhmään
9. Saat kaupan päälle laadukkaan koulutuspäivän (arvo noin 300 €)
10. Saat Ammattikirjasto.fi:n johtajuusosion käyttöoikeuden

Juuri päättyneessä Johtajaklubissa mukana ollut Dextili Oy:n toimitusjohtaja Miia Pasanen kertoo omia kokemuksia Johtajaklubista.

​​​​​​​Johtajaklubin vuosimaksu (2018-2019)​​​​​​​
​​​​​​​
Klubi on kestotilaus, joka jatkuu aina 12 kuukauden jaksoissa.
Johtajaklubin vuosimaksu on kauppakamarin jäsenille 1 290 € + alv/12 kk (normaalihinta 1 590 € + alv / 12 kk).​​​​​​​

Vuosimaksu kattaa mm.:

• verkostoituminen ja tapaamisten sisältö

• ammattifasilitaattori ohjaamassa keskustelun kulkua ja tuomassa uusia ajatuksia

• jokainen tapaaminen pidetään erilaisissa inspiroivissa ympäristöissä

• tapaamisten tilat ja tarjoilun

• LinkedInin johtajaverkoston

• digitaalisen työskentelyalustan

• sparrausparin

• laadukkaan kauppakamarin koulutuspäivän, arvo noin 300 €

• ​​​​​​​kauppakamarin Ammattikirjasto.fi:n johtajuusosion käyttöoikeuden, arvo noin 242 €

• mahdollisia yritysvierailuja klubissa mukana oleviin yrityksiin, myös sinä voit kutsua johtajaverkoston tutustumaan yritykseesi

• mahdolliset uudet asiakkuudet, joita edellisessä klubissakin syntyi, ovat yksi parhaita vastineita osallistumismaksulle

sxxksjxkax

sxsoxkas

vvdkjdsj

cbhjscbksjcb

Peruutusehdot:

• Osallistumisen voi perua maksutta 7 päivää ennen tilaisuutta ja sen jälkeen perutuista ilmoittautumisista laskutamme -50 % osallistumismaksusta.
  • Mikäli henkilö peruu osallistumisen vähintään 2 päivää ennen tilaisuutta laskutamme koko osallistumismaksun.
  • Jos henkilö jättää saapumatta paikalle laskutamme koko osallistumismaksun.