Kahvikiihdytys: Kansainvälistyvä yrittäjyys ja liiketoiminta

Miten suomalaisten osaaminen saataisiin entistä paremmin näkyviin kansainvälisessä ympäristössä? Entä millaisena työympäristönä Suomi näyttäytyy Suomeen muuttaville työntekijöille? Näistä ja muista kansainväliseen yrittäjyyteen ja liiketoimintaan liittyvistä kysymyksistä keskustelemme tapahtuman asiantuntijoiden johdolla vuoden 2019 ensimmäisessä Kahvikiihdytyksessä.

Kahvikiihdytykset ovat yrittäjyydestä ja liiketoiminnasta kiinnostuneille henkilöille, tiimeille ja organisaatioille tarkoitettuja paneelikeskustelutapahtumia, joiden järjestäjinä toimivat Jyväskylän Yritystehdas ja Strategiklubi yhteistyössä Jyväskylän Nuorkauppakamarin, Keski-Suomen kauppakamarin ja Keski-Suomen Yrittäjien kanssa.

Aikataulu:
8.15–8.30 Aamukahvi
8.30–9.30 Asiantuntijoiden alustukset aiheesta

• Anna-Mari Blek (business director), Kasvu Roihu
  • Antti Korhonen (toimitusjohtaja), Liveto Group Oy
  • Dea Viinikainen (managing director), Findolainen Business Hub Oy
    ​​​​​​​​​​​​​​

9.30–10.30 Paneelikeskustelu – yleisöllä mahdollisuus esittää kysymyksiä ja osallistua keskusteluun.

Tapahtuma on maksuton, mutta vaatii ilmoittautumisen viimeistään 1.3.2019 mennessä. Ilmoittautumalla varmistat itsellesi kahvin/teen ja pientä purtavaa.

08.03.2019 08:00 - 10:30

Kevään 2019 ensimmäisessä kahvikiihdytyksessä käsitellään aihetta kansainvälistyvä yrittäjyys ja liiketoiminta.

Kahvikiihdytys on tarkoitettu yrityksille verkostoitumistilaisuutena.

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Jyväskylän Yritystehdas, Innova 1
Piippukatu 11, 40100 Jyväskylä

Kahvikiihdytyksen asiantuntija esittely:

hjmjhmjhmh

Anna-Mari Blek, business director, Kasvu Roihu

​​​​​​​Anna-Mari Blek johtaa Kasvun Roihulla Suomen suurinta yksityistä kasvuyrityksien kansainvälistymisohjelmaa, Grow to Marketia. Tämän ohjelman tarkoituksena on toimia kansainvälistymisohjelmana niille suomalaisille kasvuyrityksille, joiden tavoitteena on laajentaa liiketoimintaansa kohdemarkkinaan seuraavan 1-3 vuoden aikana. Tällä hetkellä Roihu järjestää ohjelmia Shanghaihin, New Yorkiin ja Tukholmaan. Anna-Mari on ollut yhteensä seitsemän kertaa yrityksien mukana Piilaaksossa, Tukholmassa, New Yorkissa ja Shanghaissa seuraamassa, kuinka suomalainen osaaminen ja innovaatiot purevat maailmalla. Yhteensä Grow to Market ohjelmiin on osallistunut vuoden 2017 jälkeen 260 yritystä.

hnghnghnghhg

Antti Korhonen, toimitusjohtaja, Liveto Group Oy

Liveto haastaa lipunmyyntimarkkinoita modernilla, uusia standardeja tapahtumamyynnin toteuttamiselle asettavalla pilvipalvelulla. Toimitusjohtaja Antti ”Boss” Korhonen kertoo Kahvikiihdytyksessä Liveton matkasta kohti kansainvälisiä markkinoita sekä matkan mukana tuomista haasteista, opeista ja mahdollisuuksista. Liveton lipunmyyntipalvelu on tähän päivään ollut käytössä 10 eri maassa ja nyt yritys pyrkii löytämään itselleen parhaiten toimivat markkinat. Liveto haastaa kansainvälisiä toimijoita, joiden liikevaihdot ovat satoja miljoonia - miten pieni startup voi tässä onnistua?