Kahvikiihdytys: Lean - Miten ketterä kehitys parantaa tuottavuutta ja työhyvinvointia?

Aika: keskiviikko 9.5.2018 klo 8.30–10.30
Paikka: Jyväskylän Yritystehdas – CoCampus 2. krs, Sepänkatu 4, Jyväskylä
​​​​​​​

Lean -sanaan törmää monessa tilanteessa, mutta miten sitä hyödynnetään käytännössä? Miksi joissakin organisaatioissa muutokset ovat helpompia ja uusien ajattelumallien omaksuminen tapahtuu kuin itsestään? Millainen organisaatio on valmis ottamaan vastaan uutta, miten lean-ajattelua tuodaan osaksi arkea? Näitä aiheita avaavat pitkän linjan asiantuntijat Tommi Särkkä Protacon Oy:stä ja Minna Liminka Oiwa Solutions Oy:stä.

Ilmoittauduthan mukaan viimeistään 6.5.2018 oheisen ilmoittautumislomakkeen kautta! Ilmoittautumalla varmistat itsellesi kahvin/teen ja pientä purtavaa.

Kenelle:
Tilaisuus on tarkoitettu yrittäjyydestä ja liiketoiminnasta kiinnostuneille henkilöille, tiimeille ja organisaatioille. Tapahtuma on maksuton.

Aikataulu:

​​​​​​​8.00–8.30 Aamukahvi
8.30–9.30 Asiantuntijoiden alustukset aiheesta
9.30–10.30 Paneelikeskustelu – yleisöllä mahdollisuus esittää kysymyksiä ja osallistua keskusteluun

09.05.2018 08:30 - 10:30

Lean -sanaan törmää monessa tilanteessa, mutta miten sitä hyödynnetään käytännössä? Tervetuloa mukaan vuoden ensimmäiseen kahvikiihdytykseen.

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Jyväskylän Yritystehdas 2. krs
Sepänkatu 4, Jyväskylä

Asiantuntijat:

Tommi Särkkä, Tuotantojohtaja / Protacon Oy.

Tommilta löytyy historiaa mm. projektipäällikkönä, Scrum Masterina, tiiminvetäjänä ja sovelluskehittäjänä. Projektinhallinnasta ja ketterästä sovelluskehityksestä hänellä on kokemusta yli 10 vuotta.Tänä päivänä Tommi toimii Protaconin digitaalisten palvelujen tuotantojohtajana. Hän vastaa ohjelmistoprojekteista ja SaaS-palvelujen tuotannosta, ml. näiden tuottamiseen liittyvät hyvät käytännöt.

Minna Liminka, Partner & Coach / Oiwa Solutions Oy.
​​​​​​​
Minna on tehnyt töitä IT-alalla henkilöstöhallinnon ja viestinnän parissa yli 20 vuotta. Joulukuussa 2017 hän lähti mukaan osakkaaksi IT-alan yritys Oiwa Solutions Oy:hyn, jossa hänen omana liiketoimintanaan on hyvän työelämän kehittämiseen liittyvät valmennukset. Minna on kasvattanut työyhteisöjä sekä rakkaudella että rajoja asettamalla ja hän uskoo vahvasti siihen, että onnellinen ihminen on tuottavampi. Asiakas on sanonut: ”Minna on teräsnyrkki, jonka päällä on pörröinen hanska.” Pureudutaan yrityskulttuurin ytimeen yhdessä Minna kanssa.

Kahvikiihdytykset järjestetään yhteistyönä Jyväskylän Nuorkauppakamarin, Jyväskylän Yritystehtaan - CoCampuksen, Keski-Suomen kauppakamarin, Keski-Suomen Yrittäjien ja Strategikubin kanssa.

Tule mukaan kahvikiihdytykseen!