Kasvun maakunnan ajatushautomo - Jämsä

Miten Jämsässä menee 2020-luvulla? Millaista kaupunkia haluamme rakentaa? Mitkä ovat vahvuutemme? Minkä pitää muuttua? Mihin pitää panostaa?

Tervetuloa laajalla joukolla etsimään ratkaisuja Jämsän seudun kasvun haasteisiin! Kutsumme mukaan yrittäjät, yritysten edustajat, virkahenkilöt, päättäjät, kehittäjät sekä järjestöt.

Iltapäivä on Joolin ja Unique Thinkersin ohjaamaa innostavaa yhteistä työskentelyä, jossa ajattelumme pääsee lentoon ja lopuksi valitsemme parhaat ideat jatkotyöstöön.

16.05.2018 12:00 - 17:00

TapahtumatTapahtumat ja kokoukset

Savion Hovi
Juokslahdentie 836, 42140 JUOKSLAHTI

dfvgddfikj

fdvvdfv

Katso video, jolla Keski-Suomen yrittäjien toimitusjohtaja Sanna-Mari Hynninen sekä Keski-Suomen kauppakamarin toimitusjohtaja Ari Hiltunen kertovat, mikä on Kasvun maakunnan ajatushautomo ja miksi sinne kannattaa tulla mukaan.

12.00 Ovet aukeavat

12.30—12.45 Johdattelu iltapäivään

12.45—13.30 Keynote-puheenvuorot: Ajattelu ja strategiatyö kasvua, menestystä ja luovuutta mahdollistavaksi. Viestinnän rooli strategisten tavoitteiden toteuttamisessa. (Jooli ja Unique Thinkers)

13.30—14.30 Walt Disney -työskentely: ideointiharjoitus Jämsän seudun kehittämistarpeista

Kahvit työskentelyn lomassa

14.30—15.00 Walt Disney -työskentelyn tulosten esittely

15.00—16.30 Strategisten ydinviestien ja tulevaisuuslööppien suunnittelu valituille caseille

16.30—17.00 Yhteenveto ja jatkosta sopiminen, "ajattelun elvytyspakki"

Lisätiedot: sanna-mari.hynninen@yrittajat.fi, p. 050 563 7780

Tilaisuus on osa Keski-Suomen Yrittäjien ja Keski-Suomen kauppakamarin Kasvun maakunnan ajatushautomokiertuetta. Kiertuetta rahoittaa Keski-Suomen liitto ja päivää on mukana mahdollistamassa Jämsek Oy.

Tutustu Jooli markkinointi & viestintä Oy:n ja Unique Thinkersin tuottamaan koosteeseen #kasvunmaakunta-ajatushautomopäivästä Jämsässä 16.5.2018:​​​​​​​

axsaxnslkx

sxkaxkasx