Kasvun maakunnan ajatushautomo - Keuruun alue

dscdjssjd

KASVUN MAAKUNNAN AJATUSHAUTOMOKIERTUE KURVAA KEURUULLE – Tervetuloa mukaan!

Miten Keuruun alueella menee 2020-luvulla? Millaista seutua haluamme rakentaa? Mitkä ovat vahvuutemme? Minkä pitää muuttua? Mihin pitää panostaa?

Tervetuloa laajalla joukolla etsimään ratkaisuja Keuruun alueen kasvun haasteisiin! Kutsumme mukaan yrittäjät, yritysten edustajat, virkahenkilöt, päättäjät, kehittäjät sekä järjestöt.

Iltapäivä on innostavaa ja osallistavaa työskentelyä Humap Oy:n Vesa Purokurun johdolla.

19.09.2018 12:00 - 17:00

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Hotelli Keurusselkä
Keurusseläntie 134, 42700 Keuruu

12.00 Saapuminen ajattelun tilaan
12.30 Avaus ja ajattelun kohdistaminen
13.00 Key-note -puheenvuoro: Uutta aluekehitysajattelua - kasvun tekijät, esteet, pitovoima, vetovoima ja villit ajatukset
13.45 Kahvilla buustattu pilvikeskustelu
14.15 Syventävä hautomotyöskentely alkaa
16.00 Ajattelua tuloksista: Hautomisesta tekemisiin
- Mitä siis teemme maakunnassa, seudulla, omassa yrityksessä/yhteisössä
- Maakunnallisten ja alueelliset hanke-aihiot
- Oman yrityksen/yhteisön next steps: 3 asiaa jotka laitan tulille
​​​Tilaisuuden arviointi ja palaute - Digitaalisesta jälkityöskentelystä sopiminen
17.00 Päätös

Tilaisuus on osa Keski-Suomen Yrittäjien ja Keski-Suomen kauppakamarin Kasvun maakunnan ajatushautomokiertuetta. Kiertuetta rahoittaa Keski-Suomen liitto ja päivää on mukana mahdollistamassa Äänekosken kaupunki.

ILMOITTAUTUMINEN
12.9. mennessä: www.lyyti.in/ajatushautomo_keuruu

LISÄTIEDOT
Sanna-Mari Hynninen, sanna-mari.hynninen@yrittajat.fi , p. 050 563 7780

dfvgddfikj

fdvvdfv

Katso video, jolla Keski-Suomen yrittäjien toimitusjohtaja Sanna-Mari Hynninen sekä Keski-Suomen kauppakamarin toimitusjohtaja Ari Hiltunen kertovat, mikä on Kasvun maakunnan ajatushautomo ja miksi sinne kannattaa tulla mukaan.

axsaxnslkx

sxkaxkasx