Kasvun maakunnan ajatushautomo - Piispala

Miten pohjoisessa Keski-Suomessa menee 2020-luvulla? Millaista aluetta haluamme rakentaa? Mitkä ovat vahvuutemme? Minkä pitää muuttua? Mihin pitää panostaa?

Tervetuloa laajalla joukolla etsimään ratkaisuja pohjoisen Keski-Suomen kasvun haasteisiin! Kutsumme mukaan yrittäjät, yritysten edustajat, viranhaltijat, päättäjät, kehittäjät sekä järjestöt.

Iltapäivä on Zestmarkin ohjaamaa innostavaa yhteistä työskentelyä, jossa ajattelumme pääsee lentoon ja lopuksi valitsemme parhaat ideat jatkotyöstöön.

29.05.2018 12:00 - 17:00

TapahtumatTapahtumat ja kokoukset

Piispala
Kurssitie 40, 43300 Kannonkoski

dshjdshvcsd

sdjsiochjsdoij

Katso video, jolla Keski-Suomen yrittäjien toimitusjohtaja Sanna-Mari Hynninen sekä Keski-Suomen kauppakamarin toimitusjohtaja Ari Hiltunen kertovat, mikä on Kasvun maakunnan ajatushautomo ja miksi sinne kannattaa tulla mukaan.

12.00 Ovet aukeavat

12.15 Järjestäjien tervetulosanat

12.30—13.15 Keynote Anu Manner: Kasvun asenne ja muutoskyvykkyys

Väliaika ja kahvit

13.45—17.00 Fasilitoitu työskentely
Iltapäivän aikana etsitään ratkaisuja kasvuyrittäjien ja nuorten johtajien kasvun edellytysten kehittämiseen, muutoskyvykkyyden ja kasvun mindsetin lisäämiseksi Keski-Suomessa

Lisätiedot: viivi.sakkara@kauppakamari.fi, p. 050 439 6170

Tilaisuus on osa Keski-Suomen Yrittäjien ja Keski-Suomen kauppakamarin Kasvun maakunnan ajatushautomokiertuetta. Kiertuetta rahoittaa Keski-Suomen liitto ja päivää on mukana mahdollistamassa Kehittämisyhtiö Karstulanseutu Oy, SSYP Kehitys Oy ja Kehittämisyhtiö Witas Oy.