Kauppakamarin Aamukahvit Talenomin kanssa

--

Tervetuloa Kauppakamarin Aamukahveille tutustumaan ja vaihtamaan kuulumisia kauppakamarin sekä jäsenyritystemme edustajien kanssa. Tällä kertaa tilaisuus järjestetään yhdessä Talenomin kanssa.

Aika: keskiviikko 8.3. klo 8.30-10.00 (kahville voi tulla jo klo 8 alkaen)

Paikka: Innova 1, 3. krs (Piippukatu 11)

--

Kauppakamari tarjoaa jäsenistölleen monenlaisia mahdollisuuksia verkostoitua ja luoda uusia kontakteja.

​​​​​​​Näillä Aamukahveilla Talenom kertoo meille ensin minkälaisia verohyötyjä ja kustannussäästöjä oikein toteutetuilla yritys- ja omistusjärjestelyillä voidaan saavuttaa (Kirsi Lautala, lakimies, varatuomari) sekä mitä uutta on työsopimuslaissa (Johanna Lehtinen, lakimies, varatuomari). Sen jälkeen on aikaa vapaalle verkostoitumiselle.

Ilmoittautuminen
Tilaisuus on maksuton, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen tilavarauksen ja tarjoilujen vuoksi. Ilmoittauduthan viimeistään ma 6.3.

kygug

,nvmv