Kauppakamarin Vero- ja tilinpäätöspäivä​​​​​

Katsaus vuoden 2024 talousnäkymiin!

Kauppakamarin Vero- ja tilinpäätöspäivässä käymme läpi uuden hallitusohjelman verolinjaukset ja arvioimme niiden vaikutuksia sekä suurten että pienempien yritysten ja omistajien toimintaan. Verotuksen ajankohtaiskatsauksessa keskitytään tuoreimpiin lainsäädäntömuutoksiin kuten tutkimus- ja kehittämistoiminnan yhdistelmävähennykseen sekä uusimpaan oikeuskäytäntöön. Kirjanpidon ja tilinpäätöksen katsauksessa tarkastellaan tilinpäätöksen laatijan ja muiden sidosryhmien kannalta ajankohtaisimpia teemoja.

likjhjklh

Aikataulu

klo 8.00-9.00 Hotelliaamiainen

klo 9.00 Koulutus alkaa

• Tilinpäätöstietojen ja tunnuslukujen tulkinnan merkitys yrityksen johdolle, tilinpäätöksen laatijalle sekä yrityksen sidosryhmille
  • Ajankohtaista kirjanpidossa ja tilinpäätöksessä
    Henry Kampman, Revisium Oy

klo 11.15 Lounas

klo 12.15 Koulutus jatkuu

• Ajankohtaista verotuksen oikeuskäytännössä
  • Ajankohtaiset Verohallinnon ohjeet
  • Uudistukset verotuksen lainsäädännössä
    Ilkka Lahti, HL Tax & Legal

klo 14.30 Kahvitauko

klo 14.45 Koulutus jatkuu

• Yrityksen ja yrittäjän yleisimmät verokysymykset
    Jukka Koivumäki, Helsingin seudun kauppakamari

klo 16.00 Koulutus päättyy

28.11.2023 09:00 - 16:00

Kauppakamarin Vero- ja tilinpäätöspäivä on vuosittainen taloushallinnon ammattilaisten ja yrittäjien ajankohtaistapahtuma, joka tarjoaa keskeiset lakimuutokset ja -uudistukset sekä muut ajankohtaiset tilinpäätös- ja veroasiat tiiviinä, käytännönläheisenä pakettina.

Tule hakemaan rautaisannos syksyyn ja verkostoidu samalla kollegojen kanssa!

KoulutuksetTalous

Scandic Jyväskylä Station / Teams-etäyhteys mahdollinen
Vapaudenkatu 73

Asiantuntijat

Henry Kampman

KTM, KHT, perustajaosakas
Revisium Oy
​​​​​​​

Henrylla on pitkäaikainen kokemus tilinpäätöksiin liittyvien kysymysten kouluttamisesta. Aiemmin hän on toiminut taloushallinnon johtotehtävissä. Asiakaspalautteiden perusteella Henryn pitämät koulutustilaisuudet ovat olleet hyvin käytännönläheisiä, ajankohtaisiin asioihin pureutuvia ja osallistujien ammattitaitoa kehittäviä.

Ilkka Lahti

Veroasiantuntija, Tax partner
​​​​​​​HL Tax & Legal

​​​​​​​Ilkalla on vuosikymmenien kokemus virkamiehenä toimimisesta niin eduskunnassa, valtiovarainministeriössä kuin Verohallinnossakin. Ilkka on ollut mukana verolainsäädännön valmistelussa, verotuksen työryhmissä sekä verotuksen oikaisulautakunnan jäsenenä ja puheenjohtajana.

Ilkka tuntee suomalaisen verolainsäädännön läpikotaisin ja on monissa tapauksissa ollut itse mukana säätämässä ja tulkitsemassa näitä lakeja. Pitkän kokemuksensa nojalla Ilkka tuo myös verottajan näkökulman ja ymmärryksen oikeuskäytännöstä.

Jukka Koivumäki

Hall. maist., veroasiantuntija
Helsingin seudun kauppakamari
​​​​​​​

Jukka on vuoden 2012 alusta lähtien ollut KauppakamariTiedon Vero-teoksen kirjoittaja.
Jukalla on pitkä kokemus tilitoimistoalalta ja verohallinnosta.

​​​​​​​Anu Jokinen

KTM, veroasiantuntija
Lecklé

Anulla on yli 15 vuoden laaja-alainen kokemus verotuksesta. Aiempaa työkokemusta hänellä on sekä Verohallinnosta että Big Four -yhtiöstä. Osaamista on kertynyt erityisesti pk-yhtiöiden ja omistajayrittäjien verotuksesta, yritysjärjestelyistä ja kansainvälisen verotuksen kentältä.

Hinta ja ilmoittautuminen

Kauppakamarin jäsenille 380 €, muille 480 €.
Hintoihin lisätään alv 24%.

Hintaan sisältyy ohjelman mukaiset luennot, materiaali ja tarjoilut.

Hyödynnä myös pysyvä määräalennuksemme,
ilmoita samaan koulutukseen ​​​​​​​5 – maksa 4! ​​​​​​​

Tuula Rahikainen, Keski-Suomen kauppakamari
puh. 050 473 1775 tai tuula.rahikainen@kskauppakamari.fi

Peruutusehdot

• Osallistumisen voi perua maksutta 14 arkipäivää ennen tilaisuutta. Sen jälkeen tehdyissä peruutuksissa laskutamme puolet osallistumismaksusta.
  • Mikäli osallistuminen perutaan vähintään 2 arkipäivää ennen tilaisuutta, laskutamme koko osallistumismaksun.
  • Jos jätät saapumatta paikalle, laskutamme koko osallistumismaksun.
  • Mikäli olet estynyt tulemaan koulutukseen, tilallesi voi tulla yrityksestäsi / organisaatiostasi toinen henkilö. Muutoksista on hyvä ilmoittaa puh. 050 473 1775 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi

Oikeudet muutoksiin

• Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.
  • Mikäli osallistujia lähitoteutukseen ei tule tarpeeksi, koulutus järjestetään kokonaan etäyhteydellä.
  • Koulutuksen järjestämisen ehtona on vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.