Kestävyysraportointi ja muu vastuullisuussääntely pähkinänkuoressa

jmb,mb

Kestävyysraportointi antaa kokonaiskuvan yhtiön ympäristövastuusta sekä sosiaalisesta ja taloudellisesta vastuusta. Sillä on yhä suurempi merkitys yrityksen liiketoiminnan, sijoituspäätösten, asiakashankinnan ja osaavan työvoiman houkuttelemisen kannalta.

Tulevan lainsäädännön tavoitteena on pitkällä tähtäimellä tuoda kestävyysraportointi samalle tasolle taloudellisen raportoinnin kanssa.

Lisäksi tilaisuudessa käydään pääpiirteissään läpi muitakin vastuullisuussääntelyhankkeita.

Tilaisuuden aikataulu:

8.20 Teams -yhteys avataan. Nappaa aamukahvi mukaan ja tervetuloa linjoille.

8.30 Tilaisuus alkaa

​​​10.00 Tilaisuus päättyy

05.05.2023 08:30 - 10:00

Tule kuuntelemaan, kuinka EU-sääntelyn myötä kestävyysraportointi koskee pian yhä suurempaa joukkoa yrityksiä.

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Teams-etäyhteydellä

Asiantuntijat:​​​​​​​

​​​Anne Vanhala

Vastuullisuusasiantuntija
​​​​​​​Keskuskauppakamari

Annen tausta liikejuridiikan parissa sekä yrittäjänä tuovat paljon arvokasta ymmärrystä vastuullisuuden viemisestä osaksi yritysten arkea.

Anne on ollut mukana julkaisemassa yritysvastuun käsikirjaa ”Menesty yritysvastuulla” ja teosta ”Yritysvastuu & oikeus”.

.kjb,mb,

Ville Kajala

Johtava asiantuntija, yhtiö- ja arvopaperimarkkinaoikeus
​​​​​​​Keskuskauppakamari

Ilmoittautuminen:

Tilaisuus on maksuton.

Ilmoittauduthan 3.5. mennessä.
​​​​​​​Lähetämme tilaisuuteen ilmoittautuneille Teams-kutsun ilmoittautumisajan päätyttyä.

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä: