Kevätkokous ja Elinkeinoelämän foorumi

Tervetuloa verkostoitumaan vuotuiseen Keski-Suomen kauppakamarin kevätkokoukseen ja Elinkeinoelämän foorumiin!
​​​​​​​

Teknologian ja työelämän murros ravistelee niin Suomea kuin kilpailijamaitakin. Kuinka varmistaa, että osaamme kääntää haasteet voitoksi? Miten tartumme digitalisaation mahdollisuuksiin? Mikä on realistinen talouden kuva, miten pitkälle noususuhdanne kantaa?

Sytykkeet keskustelulle antaa Elinkeinoelämän keskusliiton EK:n toimitusjohtaja Jyri Häkämies. Teemaa käsitellään myös ekonomistin, digiasiantuntijan ja jyväskyläläisen yritysvaikuttajan suulla. Tapahtuman järjestävät EK ja Keski-Suomen kauppakamari.

Isäntänä on Keskisuomalainen Oyj.

Ohjelmassa

11.30 Lounas
12.30 Keski-Suomen kauppakamarin kevätkokous, sääntömääräiset kokousasiat

• Vuoden 2017 tilinpäätös ja kertomus toiminnasta
  • Vastuuvapauden myöntäminen
  • Sääntömuutos
  • Maineteko maailmalla -palkinnon jako

13.10 Kahvitauko
13.30 Elinkeinoelämän foorumi

Avaussanat, toimitusjohtaja Ari Hiltunen, Keski-Suomen kauppakamari

Isännän puheenvuoro, konsernijohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi, Keskisuomalainen Oyj

Taloudellinen tilanne ja lähiajan riskit, ekonomisti Simo Pinomaa, Elinkeinoelämän Keskusliitto EK

Uudistamalla Suomi kasvuun, toimitusjohtaja Jyri Häkämies, Elinkeinoelämän Keskusliitto EK

Digitalisaatio ja tekoäly: tilannekuva ja lähitulevaisuuden suunta, johtava asiantuntija Mika Tuuliainen, Digitaalinen liiketoimintaympäristö ja innovaatiopolitiikka, Elinkeinoelämän Keskusliitto EK

Muutu tai näivety –Digitaalisen asiakaskokemuksen jäljillä, Digitaalisen liiketoiminnan johtaja Kirsi Hakaniemi, Keskisuomalainen Oyj

Osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä.

Tilaisuus on maksuton. Lämpimästi tervetuloa!

Ilmoittaudu 2.5. mennessä. Valitse ilmoittautuessasi, osallistutko kevätkokoukseen, Elinkeinoelämän foorumiin vai molempiin.

04.05.2018 11:30 - 15:45

Tervetuloa verkostoitumaan kevätkokoukseen ja Elinkeinoelämän foorumiin, jossa teemana on digitalisaatio. Puhujina ovat mm. Elinkeinoelämän Keskusliiton EK:n toimitusjohtaja Jyri Häkämies ja Keskisuomalaisen konsernijohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi.

TapahtumatTapahtumat ja kokoukset

Keskisuomalainen Oyj