Myynti kasvuun Facebook- ja Instagram-markkinoinnilla ja mainonnalla

Aika: Maanantai 23.11.2020 klo 12 .00 - 15.00

Paikka: Etänä liveyhteydellä.

Kenelle: Kaikille yrityksille ja organisaatioille, jotka haluavat oppia hyödyntämään sosiaalista mediaa myynnin välineenä.

Ilmoittautuminen: Viimeinen ilmoittautumispäivä 16.11.2020.

Kouluttaja: Taneli Katila, Ideal Digi Oy:n osakas.

Webinaarissa saat uusimmat tiedot Facebook- ja Instagram -markkinoinnista ja mainonnasta teorian ja käytännönläheisten harjoitusten avulla.
​​​​​​​

Oikeille asiakasryhmille tarkasti kohdennetun sisällön merkitys kasvaa koko ajan. Koulutuksessa opitaan määrittämään oman asiakaskunnan näkökulmasta tärkeimmät ”asiakaspersoonat” eli ne ihmiset, jotka erityisesti haluamme tavoittaa.

Osallistuja oppii tuottamaan parhaiden käytäntöjen mukaista markkinointia ja maksettua mainontaa Facebookissa ja Instagramissa alussa määritellyille asiakaspersoonille. Koulutuksessa opetetaan käytännönläheisesti hyödyntämään somekanavien ominaisuuksia ja erilaisia sisältötyyppejä, joilla kohderyhmät tavoitetaan tehokkaasti.

Tule oppimaan, kuinka tuottaa markkinointia ja maksettua mainontaa mm. Instagramissa yrityksesi kohderyhmälle.

Tavoitteet

• Oppia luomaan oman asiakaskunnan kannalta tärkeimmät ”asiakaspersoonat”

• Osaa hyödyntää monipuolisesti erilaisia sisältöjä sosiaalisessa mediassa
    ​​​​​​​
  • Oppia tekemään tuloksellista markkinointia ja maksettua mainontaa Facebookissa ja Instagramissa

Koulutuksessa opit tekemään tuloksellista markkinointia ja maksettua mainontaa Facebookissa ja Instagramissa.

Ohjelma:
klo 11:45 linkki aukeaa, mahdollisuus verkostoitua ja tavata kouluttaja

klo 12 vuorovaikutteinen teoriaosuus ja käytännönläheiset harjoitukset:
​​​​​​​Kohderyhmälähtöiset sisällöt

• ”Asiakaspersoonat”
  • Sisältöjen suunnittelu käytännönläheisesti

Markkinointi ja mainonta Facebookissa

• Parhaat käytännöt – Millaisilla sisällöillä tavoitan oikeat kohderyhmät?
  • Facebook videot ja Stories
  • Maksetut mainoskampanjat

Markkinointi ja mainonta Instagramissa Parhaat käytännöt

• Millaiset sisällöt toimivat ja miten ne eroavat Facebookista?
  • Tarinallisuus ja vuorovaikutus IG Storiesissa
  • IG Liven mahdollisuudet

klo 15 webinaari päättyy

Koulutus järjestetään etänä liveyhteydellä. Koulutusta varten tarvitset toimivan netin sekä tietokoneen. Suosittelemme kuulokkeiden käyttöä.
Ilmoittautuneet saavat sähköpostitse linkin webinaariin ennen koulutusta.

Viimeinen ilmoittautumispäivä 16.11.2020.

Jäsenetuhinta 280 € + alv 24 %
Normaalihinta 380 € + alv 24 %

Kouluttajan terveiset:

Terve, olen Taneli Katila ja toimin kouluttajana webinaarissa. Olen Ideal Digi Oy:n osakas. Olen auttanut jo yli 100 yritystä ja organisaatiota hyödyntämään sosiaalista mediaa parhaiden käytäntöjen mukaisesti.

Aikaisemmin olen työskennellyt Suomen johtavassa sosiaalisen median asiantuntijayrityksessä Dinglessä, jossa tein some-markkinointia isoille yrityksille. Lisäksi olen työskennellyt sosiaalisen median seurannan ja mittaamisen parissa globaalissa Meltwater yrityksessä.

Koulutuksissa saat uusimmat tiedot sosiaalisen median hyödyntämisestä, teorian ja käytännönläheisten harjoitusten avulla.

Nähdään koulutuksissa,
Taneli

Kouluttaja Taneli Katila on auttanut jo yli 100 yritystä ja organisaatiota hyödyntämään sosiaalista mediaa parhaiden käytäntöjen mukaisesti.

​​​​​​​Lisätietoja koulutuksesta:

Mikäli tarvitset lisätietoja, vaihtoehtoisen osallistumistavan tai ryhmätarjouksen, otathan yhteyttä:
Pia Naukkarinen, Keski-Suomen kauppakamari puh. 050 555 9915 tai pia.naukkarinen (ät) kskauppakamari.fi

Oikeudet muutoksiin:

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Mikäli sairastut tai sinulla on Covid-19 oireita, (kurkkukipua, yskää, nuhaa tai kuumetta) pyydämme sinua ottamaan yhteyttä, niin sovitaan sinun kannaltasi paras toimintamalli. Tilallesi voi tulla myös yrityksestäsi/organisaatiostasi toinen henkilö. ​​​​​​​Ilmoita muutoksista puh. 050 555 9915 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi

Peruutusehdot:

• Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan.
  • Ilmoittautumisen voi perua maksutta toimittamalla meille sairaslomatodistuksen.

• Jos henkilö jättää osallistumatta koulutukseen, laskutamme koko osallistumismaksun.
  • Mikäli olet estynyt tulemaan koulutukseen, tilallesi voi tulla yrityksestäsi/organisaatiostasi toinen henkilö. Muutoksista on hyvä ilmoittaa puh. 050 555 9915 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi