Webinaari: Päivittyvän työsopimuslain vaikutukset

Nollatuntisopimuksia ja muita vaihtelevan työajan sopimuksia koskevat työlainsäädännön muutokset.

Lakimies Tuure Kolehmainen kertoo webinaarissa, millaisia ovat vaihtelevaa työaikaa koskevat lakimuutokset ja kuinka niihin tulisi valmistautua. Muutokset ja täsmennykset liittyvät muun ohella nollatuntisopimusten sopimisen tiukentuneisiin edellytyksiin, työntekijän oikeuteen neuvotella vaihtelevasta työajasta työsuhteen kestäessä sekä työvuoroluettelon laatimiseen vaihtelevan työajan sopimusten osalta. Lakimuutosten yhteydessä on huomioitava, että ne soveltuvat uusien työsopimusten lisäksi myös voimassa oleviin työsuhteisiin ja että työnantajien on toteutettava tarvittavat muutokset ”vanhojen nollatuntisopimusten” osalta tämän vuoden joulukuuhun mennessä.

Webinaari on maksuton ja toteutetaan yhteistyössä WinLaw – Asianajotoimisto Järvinen & Co Oy:n kanssa.

Paikka: Osallistuminen omalta koneelta. Webinaari linkki läheteteään osallistujille etukäteen.
Kesto: n. 45 min

05.09.2018 13:00 - 13:45

Tervetuloa Keski-Suomen kauppakamarin jäsenille maksuttomaan Päivittyvän työsopimuslain vaikutukset -webinaariin!

KoulutuksetVerkkokoulutus

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Oma tietokone

Webinaarin asiantuntija:
Kauppakamarin yhteistyökumppani, lakimies ja luvan saanut oikeudenkäyntiavustaja Tuure Kolehmainen.