Palkanlaskijan päivä 15.11.2023

--

Tervetuloa koulutukseen, jossa saat tietoa ajankohtaisista lakiuudistuksista ja palkanlaskennassa esiin nousevista aiheista.

Koulutus on suunnattu kaikille palkanlaskennan parissa työskenteleville, niin alalle juuri tulleille kuin kokeneemmillekin henkilöille, jotka haluavat päivittää tietojaan.

hgfjfgff

Ajankohtaisia lakimuutoksia, mm.

• 55 vuotta täyttäneitä työntekijöitä koskevat muutokset
    • työsopimuslain muutokset

Osa-aikatyö, mm.

• osa-aikainen sairauspoissaolo
    • osittaiset perhevapaat
    • lyhennetty työaika työaikalaissa
    • vaihtelevan työajan sopimukset

Työaika-asiaa, mm.

• lisätyö ja ylityö
    • liukuva työaika ja joustotyöaika

Kysymyksiä luontoiseduista, mm.

• luontoisedut poissaolon aikana
    • luontoiseduista sopiminen

Vuosilomat

15.11.2023 09:00 - 15:45

KoulutuksetTyösuhde, palkka ja HR

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Scandic Jyväskylä Station / Teams-etäyhteys mahdollinen
    Vapaudenkatu 73

Aikataulu

klo 8.00-9.00 hotelliaamiainen

klo 9.00 Koulutus alkaa

klo 12.00 lounas

klo 14.00 kahvitauko

klo 15.45 Koulutus päättyy​​​​​​​

Kouluttaja

Kati Mattinen

Asiantuntija
      ​​​​​​​Helsingin seudun kauppakamari

Kati toimii Helsingin seudun kauppakamarin lakimiehenä. Hän on työoikeuden ja palkkahallinnon asiantuntija ja pidetty kouluttaja. Lisäksi hän on yksi KauppakamariTiedon Palkanlaskenta- ja Työsuhde-teoksen kirjoittajista.

Palautetta kouluttajasta

• "Kati on huippuhyvä kouluttaja ja huippu myös neuvontapalvelun puolella. Aina saa apua ja vastaukset ovat selkeitä. Myös koulutustyyli on selkeä ja ymmärrettävä!"
      • "Tietää mistä puhuu, osaa käsiteltävän asian erinomaisesti, osaa selittää asiat ymmärrettävästi."
      • "Selkeä puhe ja hyvin etenevä aihe. Hyvin pysyi aiheessa. Mukava kuunnella."

Hinta ja ilmoittautuminen

Kauppakamarin jäsenille 380 €, muille 480 €.
      Hintoihin lisätään alv 24 %.

Hintaan sisältyy ohjelman mukaiset luennot, materiaali ja tarjoilu.

Hyödynnä myös määräalennuksemme, ilmoita samaan koulutukseen ​​​​​​​5 – maksa 4!

kjljkhjkhj

Ilmoittauduthan koulutukseen ke 8.11. mennessä.

Tuula Rahikainen, Keski-Suomen kauppakamari
      puh. 050 473 1775 tai tuula.rahikainen@kskauppakamari.fi

Peruutusehdot

• Osallistumisen voi perua maksutta 14 arkipäivää ennen tilaisuutta. Sen jälkeen tehdyissä peruutuksissa laskutamme puolet osallistumismaksusta.
      • Mikäli osallistuminen perutaan vähintään 2 arkipäivää ennen tilaisuutta, laskutamme koko osallistumismaksun.
      • Jos jätät saapumatta paikalle, laskutamme koko osallistumismaksun.
      • Mikäli olet estynyt tulemaan koulutukseen, tilallesi voi tulla yrityksestäsi / organisaatiostasi toinen henkilö. Muutoksista on hyvä ilmoittaa puh. 050 473 1775 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi

Oikeudet muutoksiin

• Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.
      • Mikäli osallistujia lähitoteutukseen ei tule tarpeeksi, koulutus järjestetään kokonaan etäyhteydellä.
      • Koulutuksen järjestämisen ehtona on vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.