Sujuvampaa Excelin käyttöä

Aika: Tiistai 21.3. klo 14.0015.30

Paikka: Etäyhteydellä

Kenelle: Koulutus sopii jonkin verran Exceliä käyttäneille, esimerkiksi toimistotyöntekijöille, joille tietokone on arjen työväline. Koulutuksen tavoitteena on päivittää ja vahvistaa Excelin käyttötaitoa ja tutustua Excelin mahdollisuuksiin.

Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu koulutukseen pe 17.3. mennessä.

Kouluttaja: ​​​​​​​Heli Vepsäläinen, Pinja Group Oy

Tuntuuko Excelin käyttö haastavalta?

Käytätkö turhan paljon aikaa yksinkertaisten asioiden tekemiseen?

Haluaisitko vahvistaa Excel-osaamistasi ja vapauttaa aikaa muuhun työhön?

​​​​​​​Tässä webinaarissa käydään läpi Excelin yleisimpiä kaavoja ja funktoita, luodaan työkirjan listasta taulukko ja suodatetaan ja lajitellaan tietoa.

Koulutuksen sisältö

Kaavat

• Yhteenlasku, vähennyslasku, kertolasku ja jakolasku
    • Prosenttiosuus ja suora viittaus

Välilehdet

• Välilehden kopioiminen
    • Välilehtiryhmä

Funktiot

• Summa, keskiarvo, suurin ja pienin
    • Tekstifunktiot ja teksti sarakkeisiin
    • Haku

Luettelon muuttaminen taulukoksi

• Arvojen lajittelu ja pikasuodatus

Kaaviot

• Pylväskaavio
    • Ympyräkaavio

​​​​​​​Tulostusasetukset

Webinaariin osallistuminen

Tarvitset vain tietokoneen, nettiyhteyden ja kuulokkeet/kaiuttimet. Ennen koulutusta saat sähköpostiin osallistumislinkin, jota klikkaamalla verkkokoulutus avautuu.

Live-verkkokoulutuksen lisäksi sinulla on mahdollisuus katsoa koulutus tallenteena kuukauden ajan koulutuksen jälkeen. Voit kerrata, tai jos et pääset live-koulutukseen, voit katsoa tallenteen oman aikataulusi mukaan.

Kauppakamarin jäsenille 180 €, muille 280 €.
    Hintoihin lisätään alv 24 %.

Hyödynnä määräalennuksemme, ilmoita samaan koulutukseen ​​​​​​​5 – maksa 4!
    Tai early bird -etu -10 % ilmoittautumalla 21.2. mennessä!

​​​​​​​Ilmoittautuminen

​​​​​​​Ilmoittauduthan koulutukseen pe 17.3. mennessä.​​​​​​​

Kouluttaja

​​​​​​​​​​​​​​Heli Vepsäläinen
    ​​​​​​​Pinja Group Oy

Heli Vepsäläinen toimii Pinjalla BI-asiantuntijana ja koulutusvastaavana. Hän uskoo mitattavissa olevan tiedon johtavan parhaaseen tulokseen ja niinpä raportointi ja tiedon visualisointi ovat hänen sydäntään lähellä. Kouluttajana hän käyttää opiskelijalähtöistä, valmentavaa otetta. Koulutuksissa asiat käydään läpi selkeiden esimerkkien avulla.

Muut Excel ja Power BI -koulutukset

Lisätiedot

Tuula Rahikainen, Keski-Suomen kauppakamari, puh. 050 473 1775 tai tuula.rahikainen@kskauppakamari.fi

Peruutusehdot

• Osallistumisen voi perua maksutta 7 arkipäivää ennen tilaisuutta. Sen jälkeen tehdyissä peruutuksissa laskutamme puolet osallistumismaksusta.
    • Mikäli osallistuminen perutaan vähintään 2 arkipäivää ennen tilaisuutta, laskutamme koko osallistumismaksun.
    • Jos jätät saapumatta paikalle, laskutamme koko osallistumismaksun.
    • Mikäli olet estynyt tulemaan koulutukseen, tilallesi voi tulla yrityksestäsi / organisaatiostasi toinen henkilö. ​​​​​​​
    • Muutoksista on hyvä ilmoittaa puh. 050 473 1775 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi

​​​​​​​Oikeudet muutoksiin

• Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.
    • Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.